فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ایران 2ـ عراق1/ ایران با پیروزی مقابل عراق فینالیست شد

 

فوتبال روز: تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی 2 بر یک مقابل عراق به فینال مسابقات غرب آسیا راه یافت.

 

گل: جلال حسینی(56)، محمد غلامی(83) برای ایران مصطفی کریم(72) برای عراق
 اخطار: ایمان مبعلی(ایران)
اخراج: محمد علی کریم(عراق)  


ایران: سیدمهدی رحمتی، محمد نصرتی(کاپیتان)، سیدجلال حسینی،‌ حنیف عمران‌زاده،‌ احسان حاج‌صفی ـ آندارنیک تیموریان، پژمان نوری ـ ایمان مبعلی،‌ خسرو حیدری، میلاد میداودی(46 میلاد زنیدپور) ـ مهرداد اولادی(74 محمد غلامی)
سرمربی: افشین قطبی  


شرح گلها:
 1ـ0(ایران): پیش روی اولادی روی یک ضدحمله تا نزدیک خط کرنر پیش رفت و او با هوشیاری یک ضربه کاشته به نفع ایران گرفت. ایمان مبعلی این ضربه را عادی روی دروازه فرستاد و جلال حسینی با ضربه سر چکشی گل ایران به ثمر رساند.
 1ـ1(عراق): ارسال بی‌نقص نشأت اکرم از جناح چپ روی پیشانی عبدالله مصطفی نشست و او با یک ضربه تماشایی بازی را به تساوی کشاند.
 2ـ1(ایران): محمد غلامی بازیکن تازه وارد تیم ملی روی ارسال زنیدپور و اشتباه مدافع عراقی با ضربه سر ضرب دومین گل ایران را وارد دروازه حریف کرد.  


 اتفاق ویژه: در حالی که بازی با برتری عراق دنبال می‌شد تیم ایران قصد داشت ضدحمله‌ای از جناح چپ آغاز کند که تکل دوپای محمدعلی کریم حاج‌صفی را سرنگون کرد. این تکل خشن با کارت مستقیم داور روبه‌رو شد تا عراق ده نفره به بازی ادامه دهد.
 

 

کویت حریف ایران در فینال غرب آسیا شد 

 

تیم ملی کویت حریف ایران در فینال ششمین دوره جام غرب آسیا شد. دیدار تیمهای کویت و یمن در مرحله نیمه نهایی غرب آسیا پس از 90 دقیقه به تساوی 1-1 رسید  و در وقت اضافی نیز گلی به ثمر نرسید تا کار به ضربات پنالتی بکشد. در ضربات پنالتی کویتی ها 4-3 پیروز شده و حریف ایران در فینال شدند. علی النونو در دقیقه 55 برای یمن گلزنی کرد و کویت توسط احمد سعد الرشیدی در دقیقه 72 به گل تساوی رسید. هر دو تیم در دقیقه 70 یک اخراجی دادند و 10 نفره شدند.

در ضربات پنالتی یمن 2 ضربه پنالتی و کویت نیز یک ضربه پنالتی را از دست دادند، اما در نهایت کویت موفق به شکست یمن شد. مساعد ندا بهترین بازیکن کویت نیز از بازی اخراج شد تا بازی فینال مقابل ایران را از دست بدهد.

بدین ترتیب در فینال ششمین دوره جام غرب آسیا، یکشنبه شب از ساعت 21:30 تیمهای ایران و کویت در بازی فینال به مصاف هم می روند.  

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com       

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد