فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سکوت سایت فدراسیون فوتبال درباره بازی ایران و برزیل

 

فوتبال روز: در حالی که خبر برگزاری دیدار دوستانه ایران و برزیل در ابوظبی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران تایید شده و سایت های خبری امروز خبرهای متعددی از این بازی منتشر کرده اند، اما سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران هیچ خبری در این زمینه منتشر نکرده و فقط به انتشار یک مصاحبه از افشین قطبی در مورد این دیدار اکتفا کرده است.

 

این در حالی است که سایت کنفدراسیون فوتبال برزیل نیز تاکنون خبری در این باره منتشر نکرده است. اما سایت فیفا بازی دوستانه ایران و برزیل در 7 اکتبر را در تقویم بازی های ملی رسمی قرار داده است.

عباس ترابیان رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در مورد دلیل سکوت سایت فدراسیون ایران و برزیل در قبال این خبر اظهار داشت: مسئول سایت فدراسیون فوتبال در سفر است و کسی نبود که این خبر را به او بدهم. تصور شخصی من این است که سایر دست اندرکاران این سایت هم از اینکه خبر به این مهمی را به سایت فدراسیون نداده‌ام دلخورند! اما شک نکنید این خبر درست است. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
arash سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 12:09 http://tools.mihanp30.ir/banner

سلام
سیستم تبادل بنر کاملا حرفه . در سیستم شما می توانید آمار بنر و .. خود را آنلاین مشاهده کنید
منتظر شما هستیم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد