فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فردوسی‌پور به عیادت قلعه‌نویی رفت/ قلعه‌نویی:از عادل تشکر می‌کنم

  

فوتبال روز: فردوسی‌پور قصد داشت صبح امروز به بیمارستان مهراد برود ولی قلعه‌نویی مرخص شده بود و همین موضوع عادل را به خانه امیر کشاند.البته تلاش عکاسان برای ثبت این دیدار مهم بی نتیجه ماند

 

برای هیچ کس قابل باور نبود که عادل فردوسی‌پور تهیه‌کننده و مجری برنامه نود به عیادت امیر قلعه‌نویی برود. سرمربی تیم سپاهان روز گذشته زانوی خود را تحت عمل جراحی قرار داد و عادل تصمیم گرفت به عیادت امیر برود.
 فردوسی‌پور قصد داشت صبح امروز به بیمارستان مهراد برود ولی قلعه‌نویی مرخص شده بود و همین موضوع عادل را به خانه امیر کشاند. این اتفاق در حالی رخ داد که قلعه‌نویی در هفته‌های اخیر بارها علیه فردوسی‌پور مصاحبه کرد و عادل را متهم کرد که قصد دارد فوتبال ایران به ناپاکی بکشاند.
 با این حال عادل بدون توجه به موضع‌گیری‌های امیر علیه برنامه نود تصمیم گرفت به عیادت او برود.
 البته عادل همچنان رفتارهای امیر ناراحت است و دلخوشی از سرمربی سپاهان ندارد. 
 

قلعه‌نویی:از عادل تشکر می‌کنم / در صداقت و سلامت فردوسی‌پور شک ندارم 

 

امیر قلعه‌نویی ظهر امروز مشغول استراحت بود که زنگ آپارتمان به صدا درآمد و به یکباره عادل فردوسی‌پور وارد شد. این اتفاق در حالی رخ داد که امیر در روزهای اخیر به شدت علیه فردوسی‌پور موضع گرفت و با الفاظ مختلفی به عادل و برنامه‌اش حمله کرد. با این حال فردوسی‌پور تصمیم گرفت به ملاقات قلعه‌نویی برود و حالا شاید در روزهای آینده روابط این دو نفر تغییر کند. 


 قلعه‌نویی در گفت‌وگوی اختصاصی با سایت گل در مورد آمدن فردوسی‌پور به عیادتش می‌گوید:«از قول من از عادل تشکر کنید من به هیچ عنوان مشکلی با خود فردوسی‌پور ندارم و فقط از برنامه‌اش انتقاد کردم. من امروز که با عادل رودرو شدم به او گفتم که فضای برنامه‌اش را به صورت منفی پیش نبرد و ترور شخصیتی نکند. البته من در صداقت و سلامت فردوسی‌پور هیچ شکی ندارم و انتقادهایم درباره برنامه نود بود.» 

 

قلعه‌نویی تأکید می‌کند:«من حرف‌هایم را به عادل زدم و البته او هم حرف‌هایش را در مورد این برنامه زد. او به این موضوع تأکید داشت که نود به هیچ عنوان به دنبال تخریب شخص خاصی نیست و فقط اتفاقات فوتبال ایران را مورد بررسی قرار می‌دهد. با این حال من هم نظراتم را گفتم و باز هم تأکید می‌کنم که مشکلی با عادل ندارم.»‌ 


 او در پاسخ به این سوال که درباره وضعیت تیم ملی چه نظری دارید می گوید:« ما نباید درباره تیم ملی نظر بدهیم. اگر به عنوان عضو کمیته فنی انتخاب شده‌ایم باید با مسوولان فنی تیم همفکری کنیم و اگر بخواهیم اظهارنظر فنی داشته باشیم این دوگانگی به وجود می‌آورد. ما حق نداریم حتی پس از پایان جلسه درباره مسایل فنی مصاحبه کنیم. البته این نظر من است. با این حال همین که توانستیم کره جنوبی را پس از سالها در سئول شکست دهیم نشان می‌دهد که تیم ملی فوتبال کشور ما پیشرفت کرده است.»  


قلعه نویی از حضور قطعی سیدمهدی رحمتی و سیدجلال حسینی به همراه تیم امید در بازی‌های آسیایی خبر داده و می گوید:« می‌دانید که من قلبا غلامحسین پیروانی را دوست دارم. وقتی او با من تماس گرفت و گفت که ما به رحمتی و سیدجلال حسینی نیاز داریم من گفتم که اجازه بدهید با مسوولان باشگاه صحبت کنیم. به او گفتم که دوست دارم تیم امید موفق شود و در این راه هر کاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم. به او پیشنهاد دادم که رحمتی و مدافعی که نبودش برروی ما فشار زیادی وارد نمی‌کند را انتخاب کنیم. وقتی با باشگاه صحبت کردم باشگاه با حضور رحمتی موافقت کرد و سیدجلال حسینی هم خودش به من مراجعه کرد و گفت که دوست دارد به همراه تیم امید به گوانگجو برود. بر همین اساس دو روز پیش با پیروانی صحبت کردم و موافقت باشگاه سپاهان را با حضور این دو بازیکن اعلام کردم.» 


 قلعه نویی که به تازگی مینیسک پایش را عمل کرده است درباره آخرین وضعیتش می‌گوید:«باید از دکتر حیدریان، شجری و کارمندان بیمارستان مهراد تشکر کنم. همچنین از کسانی که زحمت کشیدند و به بیمارستان آمدند. با وجود این که گفته بودم در اصفهان عمل می‌شوم، اما دوستان متوجه شدند و به بیمارستان آمدند و دکتر حیدریان با وجود این که وقت نداشت وقتش را خالی کرد و با وسواس بیشتری مینیسک پایم را عمل کرد و از فردا برسر تمرینات حاضر خواهم شد.» 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 22:15 http://goldokhtar.sepehrblog.ir/extra-2966.html

با سلام
مفتخرم شما دوست گرامی را دعوت کنم به بازدید از این صفحه ی شگفت انگیز وبلاگم که مطمئنا در گذر زمان حقانیت و کیفیت ادعای مان را به وضوح درک خواهید کرد.
این وبلاگ در نظر دارد نرم افزار های کمیاب و نادر و بعضا قیمتی را بطور رایگان در اختیار کاربران حامی خود قرار دهد.
شما دوست عزیز نیز می توانید ضمن عضویت در وبلاگ و پیوستن به جمع حامیان از امکانات جانبی وبلاگ نظیر انیمیشن های طنز که محصول کمپانی های معروف می باشید دیدن فرمایید و از امکان دانلود مطالب آرامش بخش پاورپینت شده بهره مند شوید و به مطالعه ی برگزیده مقالات و نقد و خلاصه کتب بپردازید.
فکر می کنم سعی کرده ام نظر همه ی گروه
سلیقه ای را جلب کنم.
تبصره1:نخستین ارسال لینک دانلود نرم افزارها نیمه ی اول آذر ماه خواهد بود.
تبصره2:نرم افزارهای ارسالی با ضمیمه ی آموزش کاملا تصویری و جامع فارسی که توسط خودم بصورت پی دی اف شده تهیه می گردد عرضه خواهد گشت.
تبصره3:تبلیغات وبلاگ در صفحه ی اصلی می باشد
منتظر حضور سبزتان هستم.
موفق و پیروز و سربلند باشید[گل]

سجاد یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 22:16 http://SAJAD-75.BLOGFA.COM

سلام خسته نباشید
بهتون تبریک می گم وبلاگ جالب و پر محتوایی دارید
به وبلاگ ما هم سری بزنید و نظرتونو بگید خوشحالمون می کنید.*مطالبی در مورد عشق برای جوانان*حتما سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد