فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مجیدی: کریمی هر روز فوتبال ایران را در تمرینات مسخره می‌کرد

فوتبال روز:بازیکن سابق استقلال گفت: فیروز کریمی در تمرینات تمام فوتبال ایران را مسخره می‌کرد.

 

فرزاد مجیدی در مورد کنار گذاشته شدن از تیم فولادگستر تبریز اظهار داشت: تشکر می کنم از مدیریت باشگاه فولادگستر که لطف آنها شامل حالم شد. در تمام عمر فوتبالم چنین انگیزه‌ای نداشتم و جا دارد از حسن نیت زنوزی تشکر کنم.
وی ادامه داد: تا آخر عمرم کار فیروز کریمی را فراموش نمی‌کنم که روز آخر نقل و انتقالات به من گفت تو را نمی‌‌خواهم، در صورتی که ما‌ه‌ها فرصت داشت این مورد را اعلام کند. در حال حاضر همه تیم‌ها بسته شدند و اینکه در این زمان اعلام شود بازیکنی را نمی‌خواهیم، یک موضوع عادی نیست.
مجیدی با اشاره به اینکه کریمی با برادرم مشکل داشت و با من تسویه حساب کرد، تأکید کرد: کریمی را به همان قرآنی واگذار می کنم که بر سر تمرینات می‌آورد.
هافبک سابق استقلال افزود: از مربی که ادعا می کند علمی و فنی است، همین بس که بگویم یک روز صبح 7 کیلومتر بازیکنان را دواند و پس از آن نوشابه انرژی زا به آنها داد که من از خوردن نوشابه امتناع کردم و روی این موضوع معترض شدم.
وی عنوان کرد: یک روز هم در سونا حالم بد شد که سرپرست تیم از من توضیح خواست که چرا بدون اجازه وی از سونا بیرون آمدم که در پاسخ وی گفتم مگر منطقه جنگی است که اجازه بگیرم. فقط به سرپرست تیم که اسمش را نمی‌دانم یک جمله می گویم که به مسئولیتی برگردد که تخصص دارد وگرنه در فوتبال کارشناس زیاد است.
مجیدی با اعلام اینکه فیروز کریمی در تمرینات تمام فوتبال ایران را مسخره می‌کرد، افزود: او در تمرین هر روز عابدینی را مسخره می‌کرد و به خاطر اینکه عابدینی جوابش را می داد او نیز ادایش را در می‌آورد.
وی تصریح کرد: این کارها مقابل بازیکنان درست نیست که یک مدیر تخریب شود. کریمی هر روز نیم ساعت در مورد فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، عزیز محمدی، شریفی حرف‌هایی می‌زد که به آنها مربوط نمی‌شد. این کار یک مربی نبود چون مربی باید معلم باشد و معلم نباید برای رسیدن به منافعش دیگر را تخریب کند.  

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com         

  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
sara شنبه 3 مهر 1389 ساعت 14:29 http://4par.blogsky.com

salam
webloge khubi dari khosham umad.manam ye weblog daram age dus dashti behem sar bezan.
4par.blogsky.com

نسل نو شنبه 3 مهر 1389 ساعت 15:32 http://www.nasle9.com

سلام
وبلاگ جالب و جذابی دارین اگه مایلین باهم تبادل لینک داشته باشیم
در صورتی که مایل هستید مارو با عنوان .:: نسل نو ::. لینک کنین و خبرشو بهم بدین تا با عنوان دلخواه لینکتون کنم.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد