فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تیموریان به تراکتورسازی تبریز پیوست/ آرفی و هاشمیان هدف بعدی

 

فوتبال روز:آندرانیک تیموریان هافبک تیم ملی فوتبال ایران با تراکتورسازی تبریز قرارداد بست.

 

آندرانیک تیموریان پس از توافق با باشگاه تراکتورسازی تبریز به این تیم پیوست.  تیموریان که سابقه چندین سال حضور در لیگ برتر فوتبال انگلیس را در کارنامه دارد امروز یکشنبه با قراردادی تا پایان فصل به جمع تراکتورسازان پیوست تا این تیم را در ادامه لیگ برتر همراهی کند.  به این ترتیب تیموریان می‌تواند در 25 بازی باقیمانده فصل این تیم تبریزی را همراهی کند.

گفته می‌شود رقم قرارداد آندو با تراکتورسازی حدود 650 میلیون تومان است و تیموریان برای 25 بازی باقیمانده فصل این مبلغ کلان را به جیب می‌زند. از‌ آنجایی که لیگ برتر به مدت 3 هفته تعطیل است تیموریان از بازی هفته دهم تراکتورسازی مقابل نفت تهران می‌تواند تیم جدیدش را همراهی کند. 

 

تراکتورسازی آرفی و هاشمیان را می خواهد 

 

مسئولان باشگاه تراکتورسازی پس از عقد قرارداد با آندو تیموریان و مذاکرات مثبت با وحید هاشمیان، با باشگاه پرسپولیس نیز در حال رایزنی هستند تا اشپیتیم آرفی را به مجموعه تیم خود اضافه کنند. دو باشگاه مذاکراتی را برای معاوضه بازیکن با یکدیگر انجام داده اند و احتمالا ظرف روزهای آتی آرفی با یکی از بازیکنان تراکتورسازی معاوضه می شود.در ضمن قرار است قرارداد هاشمیان با تراکتور به زودی امضا شود. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد