فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برای میزبانی جام جهانی/ فیفا به وسعت کشور قطر ایراد گرفت

 

فوتبال روز:نمایندگان فیفا در بازدید از امکانات کشور قطر وسعت این کشور را برای برگزاری مسابقات جام‌جهانی کوچک عنوان کردند.

 

مسئولان اجرایی فیفا روز گذشته در بازدید از امکانات قطر برای برگزاری و میزبانی مسابقات جام جهانی در سال 2018 و 2022 از شرایط سخت‌افزاری این کشور برای برگزاری این رقابت ابراز رضایت کردند اما درباره وسعت این کشور ایراداتی گرفتند.
اگر چه مسئولان فدراسیون قطر به کمک بن‌همام رئیس کنفدراسیون آسیا شرایط مطلوبی را برای برگزاری بزرگترین تورنومنت فوتبال دنیا فراهم کردند اما مسئولان فیفا معتقدند وسعت خاک قطر کم است و نمی‌توان جام جهانی را در این کشور برگزار کرد.

پیش از این کوچکترین کشوری که میزبانی جام جهانی را در اختیار داشته است اروگوئه در سال 1330 بوده و این در شرایطی است که در 80 سال پیش شرایط حضور و تعداد تیم‌ها در این رقابت متفاوت با وضعیت کنونی بوده است.
مدیران اجرایی فیفا درباره میزبانی قطر همچنان نظر قاطع خود را اعلام نکردند و دراین باره عنوان داشتند که این کشور هنوز در زمینه میزبانی جام جهانی شانس دارد. 
 

 

 

                         شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد