فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج لیگ قهرمانان اروپا / شب پیروزی بزرگان

فوتبال روز: در آغاز دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اکثر مدعیان جدی قهرمانی برابر حریفان خود به برتری دست پیدا کردند.

 

 مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از سه شنبه شب گذشته آغاز شد.
از گروه اول اینتر مدافع عنوان قهرمانی برابر توئنته به تساوی دو بر دو تن داد. در این دیدار که به توقف نگران کننده‌ اینترمیلان ختم شد، جانسن 20 و میلیتو (گل به خودی 30) برای تیم میزبان گلزنی کردند و گل‌های اینترمیلان را اسنایدر 14 و اتوئو 41 به ثمر رساندند.
در دیگر دیدار شب گذشته از این گروه وردربرمن در خانه خود برابر تاتنهام به تساوی دو بر دو تن داد.
در این دیدار آلمیدا 43 و مارین 48 برای نماینده آلمان موفق به گلزنی شدند و پاسانن (گل به خودی 12) و کروچ 18 گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند.

از گروه دوم، بنفیکا با دو گل از سد نماینده اسرائیل (هاپوئل تل‌آویو) گذشت.
گل‌های بنفیکا پرتغال را لوئیسائو 20 و کاردوزو 68 به ثمر رساندند.
در دیگر دیدار از این گروه، المپیک لیون فرانسه موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر شالکه04 آلمان به پیروزی برسد. تک گل پیروزی بخش لیون را باستوس در دقیقه 21 به ثمر رساند.

از گروه سوم، بورسا اسپور ترکیه در خانه خود تحقیر شد و برابر والنسیا نماینده آماده اسپانیا تن به شکست 4 بر صفر داد. کاستا 16، آدوریس 41، ارناندس 68 و سولدادو 76 موفق به گلزنی شدند.
در دیگر دیدار از همین گروه دو تیم منچستریونایتد و گلاسکو رنجرز به تساوی بدون گل رضایت دادند. این تساوی خارج از خانه برای رنجرز در حکم یک پیروزی بود.

از گروه چهارم، کوپنهاگن دانمارک برابر روبین کازان روسیه به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد. آن‌دویه در دقیقه 87 گلزنی کرد.
در دیگر دیدار مهم این گروه بارسلونا اسپانیا که در هفته دوم لالیگا به شکست خانگی تن داده بود با 5 گل از حریف یونانی خود پذیرایی کرد تا ثابت کند که تحقیر برابر هرکول‌ها تنها یک حادثه بوده است.
در این دیدار لیونل مسی در دقایق 22 و 45، داوید ویا 33، پدرو رودریگس 78 و دانیل آلوس 91 باری بارسلونا گلزنی کردند. تک گل پاناتینایکوس را گووو در دقیقه 20 به ثمر رساند.  

 

در بازی های چهار شنبه شب از گروه پنجم این رقابت‌ها بایرن مونیخ آلمان در زمین خود پذیرای رم ایتالیا بود که در نهایت با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.
گلهای بایرن را مولر 79 و کلوزه 83 به ثمر رساندند.
در دیگر دیدار از همین گروه کلوژ با نتیجه دو بر یک برابر باسل سوئیس به پیروزی رسید.
برای کلوژ رادا 9 و ترائوره 12 گلزنی کردند و تک گل باسل را نیز استوک ر در دقیقه 45 به ثمر رساند.

از گروه ششم، المپیک مارسی در زمین خود تن به شکست یک بر صفر برابر اسپارتاک مسکو داد. گل نماینده روسیه توسط آسپیلیکوئتا بازیکن مارسی در دقیقه 82 به ثمر رسید.
در دیگر دیدار از همین گروه چلسی با نتیجه 4 بر یک برابر زیلینا به برتری دست پیدا کرد.
در این دیدار اسین 13، آنلکا 24 و 28 و استوریج 48 برای چلسی گلزنی کردند و تک گل تیم میزبان را نیز اوراوچ در دقیقه 55 به ثمر رساند.

از گروه هفتم تیم میلان ایتالیا در زمین خود برابر اوسر فرانسه با نتیجه دو بر صفر به برتری دست پیدا کرد. برای میلان زلاتان ابراهیموویچ در دقایق 66 و 69 موفق به گلزنی شد.
در دیگر دیدار حساس از این گروه رئال مادرید با نتیجه مشابه از سد آژاکس آمستردام هلند گذشت.
گل‌های رئال مادرید را آنیتا (گل به خودی 31) و ایگواین 73 به ثمر رساندند.

و بالاخره از گروه هشتم این رقابت‌ها آرسنال در زمین خود پذیرای براگا بود که موفق شد با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی برسد.
در این دیدار فابرگاس (پنالتی 9) و 53، آرشاوین 30 ، شاماخ 34 و ولا 69 و 84 گلزنی کردند.
شاختاردونتسک اوکراین نیز با یک گل برابر پارتیزان بلگراد پیروز شد. سرنا در دقیقه 71 تک گل این بازی را به ثمر رساند.  

 

 

 

                         شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد