فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج لیگ قهرمانان آسیا/ ذوب آهن 2- پوهانگ 1

فوتبال روز:ذوب آهن بعد از شکست تیمهای بنیادکار و الاتحاد عربستان ، سومین تیم بزرگ آسیا را با شکست بدرقه کرد و با یک نتیجه مساوی در کره جنوبی می تواند برای اولین بار در تاریخ خود راهی چهار تیم برتر آسیا شود.

 

دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا-

چهارشنبه 24 شهریور 1389- ورزشگاه فولادشهر

تماشاگر: 9125  نفر

داور: عبدالله الهلالی(عمان)

کارت زرد: فرشید طالبی، محمد قاضی  

ذوب آهن: شهاب گردان، محمد حسینی، فرشید طالبی(92- محمد صلصالی)، علی احمدی، احمد محمدپور، شاهین خیری، قاسم حدادی فر، مهدی رجب زاده، اسماعیل فرهادی(90- سینا عشوری)، محمد قاضی(76- جلال رافخاهی)، ایگور کاسترو  

شرح گل ها:

دقیقه 18(1-  صفر): روی یک ضربه کرنر فرشید طالبی توپ را با سر در محوطه جریمه با اثرگذاری قاضی به کاسترو رساند و ضربه روپای این بازیکن ذوب آهن را پیش انداخت.

دقیقه 55(1-1): توپ ارسالی به محوطه جریمه ذوب آهن را جین سونگ با ضربه سر برای خوزه موتا در پشت محوطه کاشت و ضربه محکم این بازیکن برزیلی به تور دروازه ذوب آهن نشست.

دقیقه 75(2-1): خطای مدافع کره ای روی کاسترو یک ضربه پنالتی برای ذوب آهن به ارمغان آورد که مهدی رجب زاده این ضربه را به گل دوم ذوب آهن تبدیل کرد. 

اتفاق ویژه: بعد از حدود یک دهه، تیمی از ایران موفق به شکست تیمی از کره جنوبی در رقابتهای آسیایی شد. ذوب آهن با روحیه خوبی که از این برد کسب کرده است، هفته آینده در کره جنوبی بازی برگشت مقابل پوهانگ را انجام می دهد.

 
 

 قهرمان کره‌جنوبی در خانه شکست خورد 

 

 اولین دیدار مرحله‌ یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های چونبوک موتورز کره‌جنوبی و الشباب عربستان در ورزشگاه جام جهانی جئون‌جو برگزار شد که نماینده عربستان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یابد تا شانس خود را برای صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها افزایش دهد.
گل‌های این دیدار را فهد حمد در دقیقه 68 و خوان مانوئل اولیویرا بازیکن 29 ساله و اروگوئه‌ای این تیم مقابل قهرمان لیگ کره‌جنوبی به ثمر رساندند.
الشباب با این پیروزی شیرین خارج از خانه در آستانه صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

 

 پیروزی مقتدرانه سئونگ‌نام در جدال نمایندگان کره‌جنوبی 

 دردیگر مسابقه این مرحله از رقابت‌ها 2 نماینده کره‌جنوبی، سئونگ‌نام ایلهوا و سوان‌ بلووینگز در ورزشگاه سئونگ‌نام تانچئون به مصاف هم رفتند که تیم میزبان موفق شد با نتیجه 4 بر یک از سد سوان بلووینگز بگذرد تا اولین گام برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات را مقتدرانه بردارد.
گل‌های این دیدار را دژان رادونسیچ بازیکن اهل مونتگرو در دقایق 8 و 68، مولینا بازیکن کلمبیایی در دقیقه 33 و هو یونگ سونگ 83 برای سئونگ‌نام به ثمر رساندند و تک گل سوان بلووینگز نیز توسط هان یئوم در دقیقه 17 به ثمر رسید.
  

دور برگشت این مسابقات چهارشنبه 2 هفته دیگر برگزار می‌شود.   

 

                         شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد