فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

واعظی آشتیانی : فدراسیون کاری نکند به فیفا شکایت می کنم

 

فوتبال روز:امیررضا واعظی آشتیانی ، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال ،تهدید می کند چنانچه به گفته او برخی بر آنچه رفتارهای غیر منطقی می نامد ، اصرار کنند ، شکایتش را به فیفا خواهد برد.

 

تهدید واعظی آشتیانی پاسخی به حرفهای کریم ملاحی ، مدیرعامل باشگاه پاس همدان است.ملاحی گفته است ازواعظی آشتیانی به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال شکایت کرده و آن را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری خواهد کرد.اختلاف این دو زمانی آغاز شد که واعظی آشتیانی در برنامه ای رادیویی از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به دلیل تقدیراز برخی تیم ها که به گفته او نتوانسته اند اسپانسری برای پیراهنشان بگیرند ،انتقاد کرد.او از هیچ تیمی نام نبرد ‏، با این حال مدیران پاس که در بیشتر بازیهای فصل گذشته روی پیراهنشان به جای تبلیغات تجاری از شعار استفاده کردند ، واکنش نشان دادند.
عزیز محمدی ، رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در گفت و گو با ایلنا خبر می دهد که شکایت ملاحی را به کمیته انضباطی و کمیته پیگیری اخلاقی فرستاده است.این تصمیم می تواند آغاز تنشی بزرگ در فوتبال ایران باشد ، چرا که واعظی آشتیانی  به ایلنا می گوید چنانچه فدراسیون حکمی علیه او صادر کند ، به فیفا شکایت خواهد برد. 
 

آقای آشتیانی !ظاهرا آقای ملاحی از شما شکایت کرده اند و مصرند که این شکایت را به نتیجه برسانند.
اجازه بدهید من اول درباره این اتفاق توضیح بدهم.بنده در یک برنامه رادیویی حرف زدم بی آنکه به نام تیمی یا کسی اشاره کنم.حرفهای من اصلا مخاطب مشخصی نداشت.منتهی تعجب می کنم چطور برخی حرفهای نسنجیده خودشان را پشت شعائر مذهبی و ارزش هایی که برای همه ما مقدس هستند ،پنهان می کنند.جایگاه شهدای مظلوم در این مملکت مشخص است و اینکه چه اندازه برای همه ما گرامی و دارای ارزش هستند.بی معنی است کسی بیاید از اعتقادات دینی برای توجیه گفتارهای نسنجیده شان مایه بگذارند.  


شما مدعی هستید که در آن برنامه از کسی نامی نبرده اید اما باشگاه پاس به این نتیجه رسیده که باید از شما شکایت کند.
اگر بنا بود از کسی نام ببرم ، ابایی نداشتم از این کار.این را همه کسانی که من را می شناسند می دانند.پس من قصد نداشته ام و به هیچ وجه از کسی هم اسم نبرده ام.به فرض که کسی هم این کار را کرد ، این چه گفتمان
زشتی است که هر کسی حرفی زد ، سریع باید سرکوبش کنیم؟ برخی ظاهرا به این رفتارهای نسنجیده و گفتار خام و ناپخته عادت کرده اند.برخی از مدیران هم چون مورد تهدید هستند ،جرات نمی کنند حرفی بزنند.بخواهند چیزی بگویند آدم های تعریف شده جلو می آیند و تهدیدشان می کنند.  


پرونده شما را ظاهرا سازمان لیگ به کمیته انضباطی فرستاده است.انتظار دارید چه حکمی صادر شود ؟ من اصلا ساختار این فدراسیون را قبول ندارم که سازمان لیگش را قبول داشته باشم.این جماعت را قبول ندارم و اصلا کاری هم به کارشان ندارم.  


ولی به هرحال ممکن است شما را محروم کنند. این ها این حکم را بدهند تا ببینند از طریق فیفا چه جوری جوابشان را می دهم.بنده نه منفعتی در این فوتبال دارم و نه علاقمندم که داشته باشم.تا زمانی که برخی افراد ناآگاه هستند ، نه به فوتبال کاری دارم و نه به کل ورزش.فقط یک جاهایی نقطه نظراتم را می دهم تا شاید کمکی کرده باشم.من آدم آزاده ای هستم و از هیچ کس هم هراسی ندارم.فقط متاسفم که بعضی ها با شیطنت یک خبرگزاری تحریک می شوند و صحبتهای نسنجیده انجام می دهند.
این ها را گفتم که توضیح بدهم بنده علاقه ای به حضور در این فوتبال ندارم که اگر قرار شود نباشم ، نگران شوم.با این حال اگر فدراسیون فوتبال تصمیم نسنجیده ای بگیرد ، بدون هیچ ملاحظه ای به فیفا می روم و تکلیف عوامل موجود فوتبال ایران را روشن می کنم.
بنده بازهم تاکید می کنم که برای ارزش های دینی و شهدای مظلوم انقلاب احترامی بی نهایت قائلم.شهدا چشم و چراغ مملکت ما هستند و متاسفم که برخی این مقدسات را بهانه می کنند و با ادبیاتی نادرست به دیگران اتهام می زنند که فلانی مانند بی بی سی یا ضد انقلاب حرف می زند.این حرفها بار حقوقی دارد و آقایان باید پاسخگو باشند. 

 

 

 

 

                         شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد