فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

گزارش سایت فیفا از عملکرد مردان قطبی در سئول

 

فوتبال روز:سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی به پیروزی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی در دیداری دوستانه پرداخت.

 

در گزارش سایت فیفا آمده است: تیم ملی فوتبال ایران به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا که از دی ماه شروع می‌شود، در دیداری دوستانه به مصاف کره‌جنوبی رفت و این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برد.

در ادامه آمده است: مسعود شجاعی ستاره ایرانی تیم فوتبال اوساسونای اسپانیا پس از 35 دقیقه گل برتری تیم ملی ایران را به ثمر رساند تا اولین شکست تیم شرق آسیا را پس از ژانویه 2008 رقم بزند. این دومین پیروزی ایران در 4 روز بود. ایران در اولین دیدار خود با نتیجه 2 بر صفر از سد چین گذشت.

سایت فیفا در ادامه نوشته است: لی چونگ یونگ و پارک جی سونگ در دقایق اولیه نیمه اول اقداماتی برای گلزنی صورت دادند اما تیم میهمان در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان این نیمه با گل مسعود شجاعی روی اشتباه لی یونگ پیو پیش افتاد. مدافعان ایران توپ را به میانه میدان برای پژمان نوری ارسال کردند تا آن را به گل تبدیل کند اما بازیکن میانی تیم ملوان توپ را به شجاعی در گوشه محوطه جریمه پاس داد تا دروازه جونگ سونگ ریونگ باز شود.

سایت فیفا افزود: کره جنوبی که در نیمه دوم تحت فشار زیادی قرار داشت، تلاش کرد به دفاع سرسخت تیم ایران نفوذ کند اما مهدی رحمتی در شرایط ایده‌آل خود به سر می‌برد. دروازه‌بان سپاهان واکنش فوق‌العاده‌ای برای دفع شوت پارک چو یونگ در فاصله 15 دقیقه مانده به پایان این مسابقه انجام داد و دروازه تیمش را نجات داد. 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد