فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رحمتی:جریان حذف قلعه‌نویی توسط بازیکنان صحت ندارد.

 

فوتبال روز:دروازه‌بان سپاهان گفت: در بین دو نیمه بازی با استقلال اتفاقاتی رخ داد که در زمان اوج سپاهان آنها را خواهم گفت

 

سید مهدی رحمتی در مورد آخرین شرایطش و اتفاقات دیدار با استقلال و مسائل مربوط به تیم ملی گفت و گویی با خبرگزاری فارس، انجام داده که آن را در زیر می‌خوانید:

*شرایط جسمی و روحی‌ات در حال حاضر چگونه است؟

مشکلی که از ناحیه پا داشتم خوشبختانه برطرف شده و مشکل خاص جسمی از لحاظ مصدومیت ندارم.

*از لحاظ روحی و روانی چطور؟

خدا را شکر از این لحاظ هم مشکلی ندارم.

*درباره اتفاقات دیدار با استقلال چه نظری داری؟

در بازی با پاس همدان بهترین بازیکن سپاهان بودم و حالا یک بازی هم روز خوب ما نبود و در مجموع نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

*به نظر می‌رسد روی گل چهارم مقصر بودی؟

یک اشتباه خیلی بد داشتم که منجر به دریافت گل چهارم و باخت تیم شد که جا دارد از همین جا از تمام طرفداران سپاهان عذرخواهی کنم.

*در یک مصاحبه، در دریافت گل چهارم پروژکتورهای ورزشگاه آزادی را مقصر اعلام کردی؟

اهل توجیه نیستم. من اشتباه کردم و اشتباه، اشتباه است. حالا می‌خواهد در این اشتباه، نور مؤثر باشد یا مورد دیگری تمرکزم را به هم بزند اما شما خبرنگاران، کنار زمین هستید و هنگامی که توپ به هوا می‌رود، اگر به پروژکتور نگاه کنید، دیگر چیزی نخواهید دید. 2 ردیف پروژکتور بالایی خاموش بود که منجر به این مشکل شد.

*اما در گذشته و شب هنگام نیز در ورزشگاه آزادی بازی کرده‌ و این تجربه را داشته‌ای؟

درست است. در یکی از بازی‌های تیم ملی مقابل مقدونیه نیز این مشکل به وجود آمد که با صحبتی که با حاجیلو داشتم در دیدارهای بعدی این موضوع حل شد، اما باز هم تأکید می‌کنم که به جان پسرم؛ نور پروژکتور در هنگام دریافت گل چهام چشمم را زد، البته قصد توجیه ندارم و اشتباه کردم و قول می‌دهم جبران کنم.

*به نظر می‌رسید در جریان بازی کمی مضطرب بودی و مشغول دعا خواندن شدی؟

من دعا نمی‌خواندم. در ماه رمضان، صلوات بسیار ثواب دارد و من عادت دارم همیشه صلوات می‌فرستم. این موضوع را بازیکنان تیم هم می‌دانند.

*مضطرب نبودی؟
بحث اضطراب نیست. یک سری اتفاقات در بین 2 نیمه برای من رخ داد که به خاطر مشکلاتی که وجود دارد، سعی می‌کنم به خاطر وضعیت تیم در مورد آن حرفی نزنم، اما خوب شد فقط یک توپ روی دروازه آمد، چراکه اگر توپ‌های بیشتری می‌آمد، مطمئناً در نیمه دوم گل‌های بیشتری هم می‌خوردم.

*گفته می‌شود جریان حذف قلعه‌نویی در اصفهان توسط عده‌ای از بازیکنان آغاز شده است؟

بازیکنانی که سال گذشته با سپاهان قهرمان شده و زحمات بسیاری کشیدند و البته می‌توانستند از این تیم به تیم‌های دیگر بروند، هیچ زمان این کارها را نمی‌کنند.

*پس این موضوع را رد می‌کنی؟
نه با قلعه‌نویی و نه با هیچ فرد دیگری این کار را نخواهیم کرد، چون آدم نباید آخرتش را به این حرف‌ها بفروشد.

*گفتی بین 2 نیمه بازی با استقلال مسائلی اتفاق افتاد؛ می‌توانی به آنها اشاره کنی؟
نمی‌خواهم فعلاً به آن بپردازم و این را موکول می‌کنم به زمانی که سپاهان به روزهای اوجش بازگشت. باید در حال حاضر تلاش کنیم تا سپاهان به روزهای خوب گذشته بازگردد. ما باید به خاطر باشگاه و مردم اصفهان از این وضعیت بحرانی خارج شده و به جایگاه اصلی برگردیم.

*در بازی با استقلال، خط دفاعی و دروازه‌بان سپاهان در حد تیم ملی ظاهر نشدند؛ دلیل این امر چه بود؟

زمانی که تیم گل می‌خورد، همه مقصرند. روی گل چهارم من اشتباه کردم و آن را به گردن می‌گیرم، اما در سایر گل‌ها به نظر خودم مقصر صد در صد نبودم و تمام تیم مقصر بود. همانطور که در زمان برد همه سهیم هستند در باخت نیز همه مقصر هستند.

*این ضعف ناشی از چه چیزی است؟

به نظر من سپاهان در دفاع تیمی مشکل دارد و در این مورد کمی ضعیف عمل می‌کنیم که این موضوع به ضعف مدافعان تیم ملی مربوط نمی‌شود. یک تیم وقتی می‌خواهد دفاع کند باید همه به هم کمک کنند.

*آیا برای بهتر شدن وضعیت تیم، جلسه‌ای در باشگاه سپاهان برگزار شد؟

خیر؛ بعد از بازی با استقلال، 3 روز تعطیل هستیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

*به نظر می‌رسد بدون رقیب بودن رحمتی باعث می‌شود بدون دغدغه به کارت ادامه دهی که این مورد برایت در درون دروازه تیم ملی مصونیت ایجاد می‌کند.

اصلاً این بحث‌ها مطرح نیست. من 3 سال است در تیم ملی فیکس هستم و از شما خواهش می‌کنم عملکردم را در این مدت بررسی کنید. اگر به اتفاق کارشناسان نظرتان این بود که عملکرد ضعیفی داشتم من هم آن را قبول می‌کنم.

‌این بحث وجود ندارد که رقیب ندارم. من به خاطر خانواده‌‌ام که از تلویزیون بازی را می‌بینند، همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم، چه برسد به تیم ملی که پای 70 میلیون نفر وسط است. مطمئن باشید بیشترین تلاش را می‌کنم تا باعث سربلندی تیم ملی شوم.

*آینده سپاهان را چطور می‌بینی؟

ما سال گذشته هم در بازی نخست به استقلال باختیم. نه آسمان به زمین رسید و نه زمین به آسمان. دیدید که در پایان فصل هم با یک اختلاف خوب قهرمان شدیم.

*امسال چه سرنوشتی انتظار سپاهان را می‌کشد؟

امسال هم اگر یک سری مشکلاتی که است برطرف شود و بازیکنان جدید با ما هماهنگ شوند، فکر می‌کنم شرایط بسیار بهتر خواهد شد.

*در مورد سفر طولانی مدت تیم ملی به چین و کره‌جنوبی چه نظری داری؟

ما سرباز تیم ملی هستیم و وظیفه‌ داریم که تیم ملی فوتبال ایران هر برنامه‌ای دارد در خدمتش باشیم.

*بازی با چین و کره‌جنوبی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

فکر می کنم این 2 بازی محک خوبی برای تیم ملی باشد، چون چین و کره‌جنوبی 2 تیم قدرتمند آسیایی هستند که می‌توانیم با دیدار با آنها نقاط ضعف و قدرتمان را برطرف کنیم 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد