فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته هفتم لیگ برتر/توقف پرسپولیس، صدرنشینی ذوب‌آهن و شکست استیل

 

فوتبال روز: هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با شکست استیل‌آذین، توقف پرسپولیس و بازگشت دوباره ذوب‌آهن به صدر جدول همراه بود.

 

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال شب گذشته (شنبه) با برگزاری 7 دیدار به اتمام رسید که در مهمترین دیدارها پرسپولیس متوقف شد، استیل آذین شکست خورد و ذوب آهن برد و با امتیاز مشترک 16 با پرسپولیس و به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین شد.

نتایج کامل دیدارهای شب گذشته به شرح زیر است:

*توقف دایی مقابل جلالی

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از ساعت 21:15 دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد که این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

برای سرخپوشان محمد نوری در دقیقه 36 گلزنی کرد. گل فولاد خوزستان را هم امید خورج در دقیقه 4+45 وارد دروازه پرسپولیس کرد.

محسن قهرمانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. وی به سعید حلافی، شیث رضایی و سپهر حیدری از پرسپولیس و کریم شاهوردی و آرش افشین از فولاد خوزستان کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این تساوی در پایان هفته هفتم 16 امتیازی شد و با توجه به برد ذوب آهن و به دلیل تفاضل گل کمتر به رده دوم سقوط کرد. فولاد خوزستان هم 9 امتیازی شد.


*برتری ذوب آهن برابر صبا
تیم فوتبال ذوب آهن با نتیجه 2 بر یک مقابل صبای قم به برتری رسید و بار دیگر در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

این دیدار از ساعت 21:30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر برگزار شد که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود ذوب آهن به پایان رسید.

برای ذوب آهن ایگور کاسترو در دقیقه 66 و سید محمد حسینی در دقیقه 82 گلزنی کردند. تک گل صبا را هم فرزاد حاتمی در دقیقه 87 وارد دروازه میزبان کرد.

ذوب آهن با این پیروزی 16 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت. صبای قم نیز 9 امتیازی باقی ماند.

قضاوت این دیدار را البرز حاجی پور بر عهده داشت. وی به محسن بیات و داود حقی از صبا و قاسم حدادی‌فر، سینا عشوری و امید ابولحسنی از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.
حاجی‌پور همچنین در دقیقه 89 فرزاد حاتمی را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد.

* ملوان از سد نفت عبور کرد
دیدار تیم‌‌های ملوان بندرانزلی و صنعت نفت آبادان با نتیجه 2 بر یک به سود ملوان به پایان رسید.

دیدار 2 تیم از ساعت 21:30 دقیقه در ورزشگاه تختی انزلی به میزبانی ملوان برگزار شد که در نهایت سفیدپوشان انزلی موفق شدند با نتیجه 2 بر یک از سد میهمان خود عبور کنند.

رسول نویدکیا در دقیقه 34 برای صنعت نفت آبادان و مهرداد اولادی در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی و پژمان نوری در دقیقه 80 برای ملوان گلزنی کردند.
محمد حسین اسدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.

*تساوی پاس و سایپا

دیدار تیم‌های پاس همدان و سایپا با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

این مسابقه از ساعت 21:30 (شنبه) در ورزشگاه قدس همدان آغاز شد. ابراهیم صادقی در دقیقه 38 و کریم انصاری‌فرد در دقیقه 48 برای سایپا گلزنی کردند و گل‌های پاس را نیز فرهاد خیرخواه در دقایق 33 و 76 به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار بر عهده سعید بخشی‌زاده بود. وی به وحید شیخ‌ویسی از سایپا و همت عابدی‌نژاد و روزبه شاه علی دوست از پاس کارت زرد نشان داد.

*شکست خانگی شهرداری تبریز

تیم فوتبال پیکان قزوین با نتیجه 4 بر 2 برابر شهرداری تبریز به برتری دست یافت.

دیدار تیم‌های پیکان قزوین و شهرداری تبریز از هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 21:30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز با حضور 4 هزار تماشاگر آغاز شد.

خودروسازان توانستند در پایان با نتیجه 4 بر 2 شهرداری را در تبریز شکست دهند. گل‌‌های پیکان را صابر میرقربانی در دقیقه 2، جهانگیر عباسی در دقیقه 59، مجید خدابنده‌لو در دقیقه 74 و علیرضا عباسفرد در دقیقه 90 به ثمر رساندند. در مقابل گل‌های شهرداری تبریز را شهرام گودرزی در دقیقه 9 و کارلوس سوارز در دقیقه 25 به ثمر رساندند.

قضاوت این دیدار بر عهده غلامرضا جباری بود؛ وی به علیرضا عباسفرد، جهانگیر عباسی و محمد علی امیری از پیکان قزوین و پوریا غفوری از شهرداری تبریز کارت زرد نشان داد.

*شکست دوباره استیل آذین

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استیل‌آذین با برتری یک بر صفر تبریزی‌ها به پایان رسید.
تیم‌های استیل‌آذین و تراکتورسازی تبریز از ساعت 21:30 دقیقه در ورزشگاه تختی تهران برابر هم قرار گرفتند.

در این دیدار که در حضور بیش از 5 هزار تماشاگر برگزار شد؛ شاگردان فراز کمالوند موفق شدند با تک گل محمد نصرتی در دقیقه 59 مقابل حریف خود به برتری برسند و با کسب 3 امتیاز شیرین تهران را ترک کنند.

قضاوت این دیدار بر عهده خداداد افشاریان بود که به سیاوش اکبرپور، میلاد زنیدپور و مهدی محمدی از استیل آذین و داود دانش دوست از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.
استیل آذین هفته گذشته هم برابر پیکان شکست خورده بود.


*شاهین برابر راه آهن به برتری رسید

دیدار تیم‌های شاهین بوشهر و راه آهن با نتیجه 2 بر صفر به سود شاهین به پایان رسید.

این دیدار از ساعت 21:30 امشب (شنبه) در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر آغاز شد و با نتیجه 2 بر صفر به سود شاهین به اتمام رسید.
گل‌های‌ شاهین را منصور تنهایی در دقیقه 49 و ایمان حیدری در دقیقه 53 به ثمر رساندند.

قضاوت این دیدار بر عهده مسعود مرادی بود. وی به ابوذر رحیمی از راه آهن کارت زرد نشان داد. در ضمن عبدالله کرمی بازیکن تیم شاهین در دقیقه 88 مسابقه با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com       

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد