فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه‌نویی: تماشاگران خودجوش علیه من شعار دادند

 

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی که 7 گل داشته باشد و 15 موقعیت گل، حتماً در سطح بسیار بالایی برگزار شده و فکر نمی‌کنم در 10 سال گذشته چنین بازی زیبایی را مشاهده کرده باشیم

 

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان پس از شکست 4 بر 3 تیمش برابر استقلال حرفهای زیادی زد و در اخر از برنامه نود حسابی انتقاد کرد :

 به تیم فوتبال استقلال تبریک می‌گویم. بازی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و یک بازی جوانمردانه در زمین شاهد بودیم. در نیمه اول بسیار ضعیف بودیم، اما در بین دو نیمه به بازیکنان متذکر شدم که می‌توانند پیروز میدان شوند و نتیجه را جربان کنند.

در نمیه دوم 15 موقعیت بالای 80 درصد گل به دست آوردیم که متأسفانه فقط از 3 فرصت استفاده کردیم. توپی که بیژن کوشکی از دروازه بیرون آورد صددرصد گل بود و تعجب می‌کنم که داور سوت نزد و قبل از گل چهارم استقلال اصلاً خطایی رخ نداد، اما در مجموع از تیم داوری و یگان ویژه تشکر می‌کنم. 

مسابقه ای که 7 گل داشته باشد و 15 موقعیت گل، حتماً در سطح بسیار بالایی برگزار شده است. فکر نمی‌کنم در 10 سال گذشته چنین بازی زیبایی را مشاهده کرده باشیم.


از تمام هواداران استقلال تشکر می‌کنم که جواب 17 جامی که برای آنها کسب کردم را خوب دادند! از همه تشکر می‌کنم که به این گونه شعار دادند. من اعلام می‌کنم هیچ کسی به آنها خط نداده و خود جوش تماشاگران علیه من شعار دادند.


فکر می کنم بازیکنان سپاهان  دچار غرور کاذب شده‌اند. البته آنها خسته هم هستند و مدتی است که فقط فوتبال بازی می‌کنند. اردوی اتریش که همه به آن اعتراض کردند می‌توانست زمان خوبی باشد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. قهرمانی و امتیاز فصل گذشته بازیکنان سپاهان را مغرور کرده است.

قبول دارم که سپاهان خوب نتیجه نمی‌گیرد، اما اگر در بازی‌های آینده 50 درصد نیمه دوم این دیدار را بتوانیم به نمایش بگذاریم مطمئن باشید که قهرمان خواهیم شد. ما سال گذشته نیز در این مقطع خوب نتیجه نمی‌گرفتیم، اما دیدید که سرانجام قهرمان شدیم.


تعطیلات دو هفته ای اصلاً مفید نیست. ابتدای فصل پس از تمرینات آمادگی 2 هفته بازیکنان را گرفتند و بار دیگر تا آماده شدیم بازیکنان را گرفتند. من از شما سوال می‌کنم که تیم می‌تواند با 13 نفر تمرین کند؟ هیچ جای دنیا چنین برنامه‌ای ندارد. بازیکنان در لیگ هماهنگ نمی‌شوند و فرصتی نداریم. 

وی در مورد اینکه چرا در این بازی کمتر از روی نیمکت بلند شد؛ یادآور شد: نمی‌گویم به علت بازی برابر استقلال این اقدام را انجام دادم، دلایل شخصی برای این کار داشتم که برای خودم محفوظ خواهد ماند.


قلعه‌نویی درباره اینکه چرا با دوربین 90 مصاحبه نمی‌کند خاطرنشان کرد: به عادل فردوسی پور علاقه‌مندم؛ اما معتقدم برنامه 90 فوتبال ایران را به بیراهه می‌برد و فقط دنبال حاشیه سازی است و تا زمانی که این چنین باشد به هیچ جا نمی رسد. مرا بعد از مسابقات تیم ملی دعوت می کنند بدون اینکه بگویند محتوای برنامه چیست. هرمصاحبه‌ای که دوست دارند پخش می‌کنند. افرادی از من انتقاد کردند و فقط آنها را پخش کردند. مطمئن باشید با برنامه 90 صحبت نخواهم کرد و شاید احتیاجی نداشته باشند من صحبت کنم؛ اما دیگر به این برنامه نمی روم.


 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com       

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد