فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

وکیل دایی: به دایی توصیه کرده اند به فیفا شکایت نکند

 

فوتبال روز: عسگری پیش بین وکیل علی دایی می گوید سرمربی سابق تیم ملی در شکایت به فیفا عجله نخواهد کرد. به گفته او، اغلب مدارک این پرونده به زبان انگلیسی برگردانده شده و در صورتی که فدراسیون این مشکل را دوستانه حل نکند، تا پایان هفته آینده یا دو هفته بعد در اختیار فیفا قرار خواهد گرفت.

 

پیش بین در این باره به خبرگزاری ایلنا توضیح می دهد: «بعد از رای استیناف ما مدارک خود را جمع بندی کردیم و هر زمان که آقای دایی تصمیم بگیرد آنها را به کمیته قضایی فیفا ارسال خواهیم کرد. منتهی او فعلا دست نگه داشته و می خواهد بیشتر روی این موضوع فکر کند.»
پیش بین درباره برخی از اقدامات صورت گرفته برای منصرف کردن دایی از این شکایت، می گوید:
 «رایزنی های زیادی در این زمینه انجام شده. برخی از پیشکسوتان فوتبال با او تماس گرفته اند تا شکایت خود را پس بگیرد. حتی تعدادی از مقامات سیاسی به دایی توصیه کرده اند مشکل را در داخل کشور حل کند. خود او دوست دارد کار به فیفا نکشد. منتهی تا الان مسئولان فدراسیون فوتبال در این زمینه حرکتی انجام نداده اند.» 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com       

  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد