فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پاسخ محکم باشگاه استقلال به متلک‌های امیرحسین صادقی

 

فوتبال روز:از قدیم گفته‌اند سالی که نکوست از بهارش پیداست... و این ضرب‌المثل در مورد امیرحسین صادقی کاملا صدق می‌کند و او بی‌شک بدترین فصل فوتبالش طی سال‌های اخیر را شروع کرده است. با نگاهی به اتفاقات یک ماه گذشته و پس از آن اتفاقات بازی اخیر (برابر پیکان) و در نهایت عواقب این رفتارش به وضوح می‌توان دریافت که فصول بعدی امسال صادقی که بهار چندان مطلوبی نداشته به مراتب سخت‌تر از قبل پیگیری خواهد شد.

 

تردید در بازگشت!امیرحسین صادقی به محض اطلاع از بازگشت فتح‌ا...زاده و سپس پرویز مظلومی (که یک فصل با او در کرمان کار کرده بود) خیز برداشت تا با استقلال تمدید کند... اما وقتی شنید پیروز قربانی با عزمی جزم در راه بازگشت به استقلال است در تصمیمش مردد شد و به همین شکل باقی ماند تا در نهایت وقتی مطمئن شد که قربانی به استقلال برنمی‌گردد و قراردادش را با مس کرمان تمدید کرده است آمد و قراردادش را ثبت کرد.

اخراج در سرعیناو مثل سایر نفرات تمریناتش را آغاز کرد و با این پیش زمینه ذهنی که کاپیتان استقلال است و فرهاد مجیدی به استقلال باز نخواهد گشت، در اردوی سرعین صادقی عصبانی بود و در سه بازی دوستانه تیمش در دو بازی اخراج شد و تا حدی بد اخلاقی کرد تا از چشم مظلومی بیفتد. این رفتارها سبب شد تا صادقی در سرعین هیچ جایی در ترکیب دفاع چهار نفره استقلال نداشته باشد و در نهایت مسابقات دوستانه برای ایجاد هماهنگی را از دست داد.

در حسرت جام ولایتاز آنجا که رفتارهای اولیه صادقی او را از چشم مظلومی انداخته بود پرویز هم از او در مسابقات جام ولایت استفاده نکرد تا ثابت شود که صادقی در تفکرات دفاعی او جایی ندارد و وقتی فصل دهم شروع شد آن چنان که انتظار می‌رفت شاهد نیمکت‌نشینی او در مصاف هفته اول برابر شهرداری تبریز بودیم. اتفاقی که خیلی‌ها آن را شروع دوباره حاشیه‌های صادقی می‌دانستند.

مقصر باخت خانگیپس از آن که صادقی پدر و پسرش را به تمرین ما قبل بازی خانگی استقلال برابر فولاد برد به همگان ثابت شد که صادقی خیلی دوست دارد در اولین بازی خانگی تیمش روی نیمکت نباشد و مظلومی هم این فرصت مغتنم را در اختیارش گذاشت، اما او به حدی ضعیف کار کرد که یک روز پس از باخت خانگی استقلال خودش در جلسه تمرین تیمش پیش همه نفرات تقصیراتش را گردن گرفت و از همه عذرخواهی کرد... انگار بدبیاری‌های امیرحسین پایان نداشت.

درگیری با گزارشگر
پس از پیچ شدن صادقی به نیمکت استقلال بود که به محض حضور یک فرد ناشناس در جلسه تمرین این تیم وقتی دوربین‌های صداوسیما مشغول گرفتن تصویر از جروبحث‌ بازیکنان تیم با آن فرد ناشناس بودند ناگهان او و هم تیمی‌هایش با گزارشگر و تصویربردار دعوا کردند و جروبحث‌شان تا جایی بالا گرفت که بلافاصله خبرش روی خروجی تمام سایت‌ها قرار گرفت.

متلک به فتح‌ا...زادهیکی، دو روز پیش از بازی استقلال- پیکان، سرپرست موقت باشگاه در جلسه فنی بازیکنان حاضر شد و در راستای دلجویی از نیمکت‌نشینان استقلال به امیرحسین صادقی اشاره کرد و گفت به رغم علاقه فراوانش به این مدافع هرگز او را به کادرفنی توصیه نمی‌کند چون نمی‌خواهد دخالتی در کار کادرفنی داشته باشد. پس از آن هم به نیمکت‌نشینان سرشناس تیمش گفت که لبخند بزنند و به آینده امیدوار باشند که قطعا به همه آنها بازی می‌رسد،اما وقتی در مصاف با پیکان از صادقی پرسیده شد که چرا روی نیمکت می‌خندیدی در پاسخ به خبرنگار برنامه نود گفت:«از ما خواسته‌اند روی نیمکت بخندیم...!! خنده که اشکالی ندارد! گفتند نیشتان باز باشد.»

رودرروی مظلومیصادقی که به نظر می‌رسد به سیم آخر زده تا احتمالا از این طریق حقش را بگیرد در پایان بازی استقلال با خبرنگاران طوری حرف می‌زد که کاملا مشخص بود هدفش چیست:«یک زمان یک نفر از من خوشش می‌آید و یک نفر خوشش نمی‌آید. امیدوارم یا این مسایل را درست کنند یا آن را به اتمام برسانند.» یعنی او دوست دارد اخراج شود؟ «شاید آقایان بازی امیرحسین را نمی‌پسندند که اینگونه با من برخورد می‌کنند. در تمرین خوب بودم ولی اینکه بازی نکردم را سرمربی باید پاسخگو باشد.»

بازخواست می‌شودوقتی این حرف‌ها به گوش مسوولان تیم و به ویژه شخص فتح‌ا...زاده رسید واکنش‌هایی را به دنبال داشت. به این شکل که مقرر شد صادقی در اولین فرصت در کمیته انضباطی باشگاه استقلال حاضر شده و در مورد صحبت‌هایش توضیح بدهد. گفته می‌شود صادقی به محض حضور در این جلسه قطعا با جرایم نقدی سنگینی روبه‌رو می‌شود.

در انتظار جریمه سنگین
با توجه به ذهنیتی که پس از شروع فصل در مورد امیرحسین صادقی برای مظلومی ایجاد شد و آن ذهنیت پس از حضور ناصر حجازی تقویت شد باید انتظار داشت که عواقب سختی در انتظار این مدافع باشد. با توجه به حضور بیژن کوشکی و جواد شیرزاد در جمع مدافعان استقلال حتی این احتمال هست که از این هفته امیرحسین صادقی حتی جزو فهرست 18 نفره استقلال هم نباشد که دیگر مجبور نشود روی نیمکت نشسته و بخندد. روز گذشته و پس از انتشار خبر احضار وی به کمیته انضباطی از یک منبع آگاه در باشگاه استقلال شنیدیم که این رفتار صادقی با پاسخ محکم باشگاه روبه‌رو خواهد شد.
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد