فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دادرس:مایلی کهن دوست نداشت ایران به جام جهانی صعود کند

 

فوتبال روز:حملات تند محمد مایلی کهن در پایان بازی با ملوان این‌بار مهدی دادرس ومدیرعامل سابق تیم‌های سایپا و پیکان را هدف قرار داد.

 

دادرس که به عنوان مشاور مدیرعامل سایپا با این باشگاه همکاری دارد در بازی قبلی در پاسخ به خبرنگاران درباره بازی نکردن کریم انصاری‌فرد حرف‌هایی به زبان آورد که واکنش مایلی کهن را در پی داشت او سپس در برنامه نود مجدداً پاسخ حرف‌های مایلی کهن را داد که این‌بار سرمربی سایپا با سبک خود به پاسخگویی و البته حمله شدید به وی پرداخت. 


 او دادرس را به طعنه قهرمان پرش از ارتفاع نامید و گفت:«دادرس در بازی ایران و استرالیا رکورد پرش را شکست مایلی کهن همچنین دادرس را فردی خواند که عاشق دوربین است.» اتهام دیگر مایلی کهن نیز به زبان آوردن این جمله بود که دادرس به دلیل بده بستان مالی این حق را پیدا کرده که پاسخ حرف‌های او را بدهد. در دادگاه شخصی آقای مایلی کهن مزدک میرزایی گزارشگر کم سروصدا و موأخذ به حیا فوتبال به عنوان مقصر معرفی شده است. همه این‌ حرف‌ها باعث می‌شود که به سراغ دادرس برویم.  

حرف‌های دادرس را در گفت‌وگوی اختصاصی وی با سایت گل بخوانید. 
 

*آقای مایلی کهن من افتخار می‌کنم که در آن بازی به قول شما از ارتفاع چندمتری به داخل پیست پریدم. آن نتیجه برای من مثل همه ایرانی‌ها یک روز ویژه را رقم زد و علت اصلی خوشحالی من این بود که با آن نتیجه یک نسل بزرگ از ستارگان فوتبال ما اسیر ندانم کاری‌های شما نشده است. 


 *در 8 آذر احتمالا فقط شما و بعضی از دوستانتان از نتیجه به دست آمده ناراحت بودید والا همه مردم ایران به شادی فکر می‌کردند و از موفقیت تیمشان خرسند و حتی از خود بی‌خود بودند اما شما همانطور که خودتان به من گفتید در انتظار شکست تیم بودید تا انتقامتان را از داریوس مصطفوی بگیرید. 


 *شما بی‌اخلاقی‌های زیادی در مصاحبه‌های خودتان انجام دادید اما دست شما درد نکند که مزدک میرزایی این پسر خوب صداوسیما را متهم به زد و بند مالی کردید. مزدک گزارشگری است که همه او را می‌شناسند و همه می‌دانند که سرسفره پدر و مادر بزرگ شده است و با بی‌اخلاقی شما هم هیچکس علیه مزدک میرزایی نخواهد شد چرا که او سلامت خود را پیش از این نشان داده است. فقط من متأسفم که در این ماه مبارک چرا بنده خدا را متهم می‌کنید و به او تهمت می‌زنید؟ 


 *من حرف بدی نزده بودم و فقط سوابق اخلاقی ایشان را به زبان آوردم. اگر به خاطر داشته باشید ایشان در بازی‌های آسیایی فعلی در پاسخ به دستور مربی برای تعویض حاضر به ترک زمین نبودند و حتی دنبال مربی تیم دویدن و این صحنه‌ای است که همه آن را به خاطر دارند و جالب اینکه خودشان هم در این گفت‌وگو انکار نکردند که از فنس بالا رفتند و خبرنگار زدند.  


*آقای مایلی‌کهن از همه توقع دارد که مثل ایشان فکر کند که این مقدور نیست. همچنین ایشان می‌خواهد که برنامه نود و صداوسیما همه حرف‌های ایشان را کامل پخش کند در حالی که این حق در سراسر مملکت در اختیار رئیس جمهور و مقام معظم رهبری است و من نمی‌فهم که این همه طلب داشتن از کجا می‌آید.  


*آقای مایلی کهن اگر این فوتبال کثیف است چرا در آن باقی ماندی؟ همه می‌داند که فوتبال درآمد خوبی دارد و شما هم به خاطر پول در فوتبال باقی ماندید. در حالی که اگر من جای شما بودم بعد از آن فحاشی‌ها که در بازی استقلال اتفاق افتاد غیرتم اجازه نمی‌داد که در این فوتبال بمانم.  


*اصل موضوع و دعوای اتفاق افتاده واقعا بی‌‌جهت است، من حرف خاصی درمورد کریم انصاری‌فرد نزدم چیزی هم که گفتم به این علت بود که می‌خواستم از دست سوال خبرنگاران خلاص بشوم والا من خودم می‌دانم که شرح وظایفم طوری نیست که درباره تیم ملی صحبت کنم ... گرچه در آن بازی هم این جوان را اسیر هوای نفس خود کرد و تیمش هم نتیجه‌ای نگرفت.  


*اینکه من کجای این ورزش هستم مردم بهتر می‌دانند آقای مایلی کهن می‌تواند برود از مردم بپرسد که دادرس کجای ورزش است.

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد