فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شایعه کاملا جدی: دایی و کریمی با هم آشتی می‌کنند

 

فوتبال روز:اختلاف آجورلو و علی کریمی اگرچه رابطه این دو را خراب کرده است اما گویا این اتفاق در حال رقم زدن اتفاقی بزرگ است و دو بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال ایران در یک قدمی آشتی با یکدیگر قرار دارند.

 

شایعه بسیار جدی بین دوستان مشترک علی دایی و علی کریمی وجود دارد که این دو خیلی زود در محفلی با یکدیگر آشتی خواهند کرد. در این مدت علی دایی حمایت همه جانبه‌ای نسبت به علی کریمی و اتفاقی که برایش رخ داده است داشته است و حتی دایی اختلافات گذشته را کنار گذاشته و از کریمی به نیکی یاد می‌کند.
 حرف‌های دایی سرآغاز یک رابطه جدید است که می‌تواند دو بازیکن بزرگ آسیا را باز هم به هم نزدیک کند. 


 دایی و کریمی محبوب سکوهای قرمز
 علی دایی در بازی پرسپولیس ـ راه آهن تنها فرد محبوب سکوها بود و در طول بازی تنها کسی که به طور کامل تشویق شد سرمربی پرسپولیس بود که حتی زمانی که پرسپولیس به گل می‌رسید، تماشاگران بازیکن زنده گل را تشویق نمی‌کردند و علی دایی را مورد حمایت خود قرار می‌دادند در مقاطع کوتاهی و فقط برای چند لحظه در طول بازی حقیقی و حبیب کاشانی هم مورد تشویق قرار گرفتند اما محور اصلی تشویق تماشاگران پرسپولیس علی دایی بود. درست مثل بازی استیل آذین ـ مس علیرغم حضور پروین تماشاگران فقط علی کریمی را تشویق می‌کردند و فقط در مقطع کوتاهی پروین هم تشویق شد.


 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد