فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی:مردم را از بازی کریمی محروم نکنید.

 

فوتبال روز:علی دایی پس از برد تیمش مقابل راه آهن با روحیه‌ای مناسب و چهره‌ای خندان وارد کنفرانس خبری شد و او تمام بازیکنان تیمش را ستایش کرد و انتقادی هم به خط دفاعی تیمش داشت:

 

:«بازی خوبی بود و پرسپولیس بازی تماشاگرپسندی را ارائه داد، موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر حتی نصف آنها وارد دروازه راه آهن می‌شد نتیجه پرگلی رقم می‌خورد. در طول بازی سرتر از حریف بودیم و بازی روانی را ارائه کردیم. در حالی به مصاف راه آهن رفتیم که بازی سختی مقابل نفت آبادان داشتیم و این سفر انرژی ما را گرفته بود اما خوشحالم که روی روال برد افتادیم و روز به روز بهتر می‌شویم. من از خط دفاعی تیم راضی نیستم و در این بازی گل‌های بدی خوردیم که روی اشتباه دفاع بود.»
دایی پس از این همه تعریف عنوان کرد که:« این حتی 50 درصد بازی پرسپولیس نیست. من هنوز آن تیمی را که دلخواهم است را در این فصل ندیدم و این 50 درصد تیمی که خواسته من است هم نیست. من از پرسپولیس توقع بیشتری دارم و ما نباید به راحتی موقعیت‌مان را از دست بدهیم.»
سوژه دیگری در کنفرانس دایی مطرح شد بحث روز فوتبال ایران است و او از حرف‌هایش درباره علی کریمی همچنان دفاع کرد:«من درباره کریمی حرفی که زدم حرف حق بود و در مورد حرف‌هایی که زدم هم اعتقاد دارم، کریمی بازیکنی است که برای فوتبال ایران زحمت کشیده و با گل‌ها و دریبل‌های خود بارها مردم ایران را شاد کرده است.  حق علی کریمی این نیست و باید مشکل او را حل کنند تا او به تیمش برگردد و مردم از بازیش لذت ببرند.»
پیش از اینکه خبرنگاران سوال بعدی را از دایی بپرسند او با این جمله:«ببخشید، وقت ندارم دیرم شده است» کنفرانس را ترک و از خبرنگاران معذرت‌خواهی کرد. 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد