فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حجازی:اسلام کجا اجازه داده شما آبروی یک مومن را ببرید؟

 

فوتبال روز:ناصر حجازی در واکنش به اخراج علی کریمی از باشگاه استیل‌آذین می‌گوید: «متاسفانه کسانی که باعث آبروریزی علی کریمی شدند جوانب این کار را در نظر نگرفتند. رسانه‌ای شدن این موضوع جو بدی را میان جوانان و نوجوانان ایجاد خواهد کرد و آنها نسبت به قهرمانان ملی خود بدبین می‌شوند.

 

کشیدن این بحث به روزنامه‌ها و رسانه‌ها کار شایسته‌ای نبود. ای کاش آقایان قدری فکر می‌کردند بعد آبروی یک بازیکن ملی را می‌ریختند. سوال من این است که چرا به راحتی با آبروی یک بازیکن محبوب بازی می‌شود. علی کریمی متعلق به همه مردم ایران است. او را همه علاقه‌مندان به فوتبال (پرسپولیس و استقلال) دوست دارند. کسانی که باعث آبروریزی این بازیکن شدند باید آن دنیا در درگاه خداوند پاسخگو باشند.»
حجازی که به شدت از رسانه‌ای شدن ماجرای کریمی ناراحت است در ادامه حرف‌هایش به تبعات این موضوع اشاره می‌کند: «وقتی بازیکنی توسط مدیر باشگاهش اینگونه خرد می‌شود آن وقت دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. آقایانی که آبروی کریمی را ریختند باید توجه کنند که برگزاری تمرین‌ها قبل از افطار این مسائل را هم به دنبال خواهد داشت. واقعا روزه‌داری برای بازیکنان فوتبال آن هم در گرمای ۴۰ درجه کار سختی است.در ثانی شما از کجا می‌دانید بازیکنتان عذر شرعی نداشته است؟شاید مسافر بوده شاید مریض بوده ؟
شما آقای مدیر که امروز داد اسلام خواهی می‌زنید آیا خبر دارید اسلام گفته تا قبل از این که درباره مساله‌ای اطمینان پیدا نکرده‌اید آن را به کسی ارتباط ندهید؟ آیا شما به این مسائل اعتقاد دارید یا به خاطر منافع شخصی خود از این مسائل استفاده ابزاری می‌کنید؟ برای من مثل روز روشن است بازیکنی چون علی کریمی به هیچ وجه در ملاعام چنین کاری نمی‌کند. واقعا درک این موضوع سخت است که چطور برخی آقایان که ادعای مسلمانی دارند به راحتی آبروی یک مومن مسلمان را نزد مردم می‌برند. دوست عزیز کجا اسلام به شما اجازه داده که آبروی یک مومن را این گونه ببرید؟»
وی در ادامه می‌گوید:« البته موافق روزه‌خواری در انتظار نیستم و بازیکنان ما باید رعایت کنند اما وقتی بازیکنی روزانه ۱۲ کیلومتر در تمرین می‌دود نمی‌توان با مساله تشنگی آنها مبارزه کرد. عده‌ای خودشان زیر کولر می‌نشینند و کار سخت بدنی انجام ندادند. من می‌گویم روزه گرفتن زیر باد کولر خیلی ساده است. اگر کسی در گرمای شدید هوا کار سخت بدنی انجام بدهد و روزه بگیرد کار بزرگی انجام داده است. امیدوارم آقایان بیشتر فکر کنند و قبل از اینکه آبروی کسی را ببرند به تبعات آن در جامعه فکر کنند.»
حجای در پایان حرف‌هایش تاکید کرد: «در زمانی که مربی بودم به بازیکنان می‌گفتم هر کس می‌تواند روزه بگیرد و هر کس هم که به هر دلیل نمی‌تواند روزه‌اش را بگیرد این کار را به آینده موکول کند. اما به کسی اجازه نمی‌دادم روزه‌خواری کند. البته ما آن روزها تمرین‌هایمان را بعد از افطار برگزار می‌کردم تا خدای ناکرده مشکل پیش نیاید.
به هر حال حرف زدن خیلی ساده است و من امیدوارم کسانی که مدعی هستند نگاهی هم به رفتار خود بکنند که در این ماه مبارک آبروی یک بازیکن ملی را بردند. هر اندازه هم که کریمی از لحاظ اخلاقی بازیکن تندی باشد نباید آبروی او را می‌ریختند. امیدوارم خدا آنها را به راه راست هدایت کند.»  

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد