فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پشت پرده عدم دعوت از کریمی در برنامه 90

  

فوتبال روز:علی کریمی، ستاره همیشه جنجالی فوتبال ایران هیچ وقت در برنامه های زنده تلویزیونی حاضر نمی شود. او وعلی پروین تنها کسانی هستند که بارها از سوی عادل فردوسی پور به برنامه 90 دعوت شده اند و هرگز این دعوت را نپذیرفته اند.

 

نه فقط حضور در برنامه که هیچ وقت گفت و گوی زنده تلویزیونی هم در کار نیست. در برنامه اخیر 90 اما شاید بیش از همیشه حضور کریمی در استودیو شبکه سه لازم بود. فردوسی پور مثل همیشه می خواست سنگش را پرتاب کند و شاید این بار بتواند کریمی را جلوی دوربین بنشاند. 

او اما این بار با مخالفتی پیش از مخالفت ستاره شماره 8 استیل آذین مواجه شد؛ شاید صدا و سیما هرگونه مصاحبه زنده اعم از تلویزیونی یا تلفنی را با علی کریمی ممنوع اعلام کرده باشد.

به گفته برخی خبرنگاران نزدیک به کریمی، او پس از اخراج از باشگاه استیل آذین راهی شمال شد که در این صورت هرگونه حضور در جلوی دوربین رد می شود. از طرفی می توان حدس زد که او حتی حاضر به گفت و گوی تلفنی هم نمی شد.

صدا و سیما غیر از جلوگیری از مصاحبه زنده برنامه 90 با کریمی حتی برنامه ای تلویزیونی پخش کرد در مورد تندمزاجی های کریمی از ابتدای فوتبال و به دست آوردن شهرتش تا این لحظه.


کریمی پیش از بازی با استقلال در دو نوبت مصاحبه هایی علیه مدیرعامل انجام داده بود و حتی زمان تمدید قراردادش با باشگاه به سختی راضی شد که پیراهن استیل آذین را به دست بگیرد و کنار مدیر عامل سابق پاس «تهران» بایستد. این اتفاق قرین شد با حواشی تمرین استیل آذین و تظاهر به روزه خواری کریمی تا بهترین بهانه برای تنبیه کردن کریمی از سوی مدیرعامل جور شود.

آجورلو در برنامه 90 صراحتا اعلام کرد «مصطفی آجورلو، پاسدار انقلاب» آن قدر قدرت و جرات دارد که اگر به خاطر مصاحبه های کریمی باشد او را همان هشت ماه پیش اخراج کند و دلیل اخراج کریمی چیزی جز روزه خواری و «توقعی که مردم از یک پاسدار انقلاب دارند» نبوده است. او اما پاسخ همین سوال کریمی که پرسیده بود «آگر آقایان این اندازه پایبند به موازین دینی هستند چرا گذاشتند من جلوی استقلال بازی کنم؟» را هم نداد.

اولین کسی که علنا از تصمیم آجورلو مبنی بر اخراج کریمی دفاع کرد و مصاحبه اختصاصی اش را روی خروجی سایت باشگاه استیل آذین قرار داد کسی نبود جز محمد جعفر صافی، معاون امور فرهنگی باشگاه استیل آذین و عضو هیات مدیره این باشگاه. در حالی که حسین هدایتی، مالک باشگاه و چند عضو دیگر هیات مدیره از خبر اخراج کریمی در شوک بودند و سعی می کردند با دفاع از مدیرعامل خود تصمیم «عجولانه» او را به چالش بکشند، صافی صراحتا از تصمیم آجورلو دفاع کرد.

صافی علاوه بر معاونت باشگاه استیل آذین، مدیرکل اموربین الملل سازمان صدا و سیما نیز هست. 
  

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد