فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

محرومیت 18 جلسه ای برای آنلکا

 

فوتبال روز:فدراسیون فوتبال فرانسه نیکلاس آنلکا، مهاجم جنجالی تیم ملی این کشور را به دلیل اتفاقاتی که در جام جهانی 2010 رقم زد، برای 18 دیدار از همراهی خروس ها محروم کرد.

 

آنلکا در دومین بازی فرانسه در جام جهانی مقابل مکزیک در بین دو نیمه با ریموند دومنک درگیر شد و به او فحاشی کرد؛ حرکتی که با واکتش سریع فدراسیون فوتبال فرانسه همراه شد. آنها آنلکا را از تیم اخراج کردند اما این پایان کار نبود.

تعدادی از بازیکنان تیم فرانسه در حمایت از آنلکا تمرینات تیم پیش از بازی مقابل آفریقای جنوبی را تحریم کردند تا اختلافات در این تیم به اوج برسد.

اورا، ریبری و جرمی تولالان از بازیکنانی بودند که نقش اصلی را در تحریک بازیکنان برای شرکت نکردن در تمرینات برعهده داشتند.

به همین دلیل فدراسیون فوتبال فرانسه ریبری را برای سه جلسه و تولالان را برای یک بازی از همراهی تیم ملی محروم کرد اما هنوز در مورد اورا تصمیم گیری نشده است.

نقش پررنگ اورا در تحریم تمرینات موجب شده بود تا بازیکنان سابق تیم ملی فرانسه از جمله تورام و دسایی خواستار عدم دعوت دوباره این بازیکن به تیم ملی شوند.  

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد