فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

انتشار وسیع اس ام اس در حمایت از علی کریمی: 8 را به نود پیامک کن

 

فوتبال روز:دقایقی پیش یک اس ام اس میان شهروند تهرانی منتشر شده است و در این پیامک از آنها خواسته شده که امشب در نظرسنجی برنامه نود شرکت کنند.

 

رفتار نه چندان با تدبیر باشگاه استیل آذین در اخراج علی کریمی این بازیکن را که چندان در نظر عموم مقبولیت کامل نداشت، تبدیل به قهرمان کرده است. این حقیقتی است که نمی‌شود آن را انکار کرد. کریمی امروز در وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها مورد تکریم است این در حالی است  که استیل آذین می‌توانست او را باتوجه به مصاحبه علیه مدیرعامل کنار بگذارد و حمایت جامعه فوتبال را هم پشت سرخود داشته باشد .
 دقایقی پیش یک اس ام اس میان شهروند تهرانی منتشر شده است و در این پیامک از آنها خواسته شده که امشب در نظرسنجی برنامه نود شرکت کنند و شماره 8 را برای این برنامه اس ام اس کنند و به این ترتیب حمایت خود را از شماره 8 استیل آذین نشان بدهند.
 در این فراخوان سوال برنامه به هیچ وجه مورد توجه نیست و هدف بالابردن آمار اس ام اس‌های غیرقابل قبول برنامه است تا به این ترتیب حمایت از کریمی علنی شود. البته در بعضی از اس ام اس‌ها موضوع سیاسی شده که با توجه به ابعاد این ماجرا و بی‌تدبیری در بیانیه‌ای که منسوب به باشگاه استیل آذین است این واکنش طبیعی به نظرمی‌رسد.
 عادل فردوسی‌پور امشب قصد داشت علی کریمی را به برنامه خود ببرد که علی کریمی با حضور در این برنامه مخالفت کرده است. با این حال این ستاره باشگاه استیل آذین که هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در این باشگاه تهرانی خواهد داشت،ظاهرا مرد اول برنامه امشب است. 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد