فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ادعای مصدومیت در توجیه کمبود بازی ملی رد شد/تو دروغ می‌گویی آندو

 
فوتبال روز:یک بازیکن غیر اروپایی برای اینکه بتواند در لیگ‌برتر انگلیس بازی کند باید بیش از 75درصد بازی‌های ملی کشورش در دو سال گذشته را به میدان رفته باشد. همچنین تیم ملی این بازیکن باید در میان 70 تیم برتر رده‌بندی فیفا باشد.

 

آندرانیک تیموریان برای گرفتن ویزا و پروانه کار در فوتبال انگلیس با مشکل روبه‌رو است. تیم ملی ایران در رتبه 65 فیفا قرار دارد تا از این طریق مشکلی برای آندو وجود نداشته باشد. او از 13 مسابقه ایران در سال 2010 در 11 بازی حضور داشت تا به رکورد 75 درصد برسد. اما مشکل او به سال 2009 و زمان سرمربیگری علی دایی در تیم ملی برمی‌گردد.  

 مجموع بازی‌های ملی تیموریان در دو سال اخیر به 75درصد کل بازی‌ها نمی‌رسد. او در زمان علی دایی بازی‌های ملی زیادی را از دست داد. او در آن مقطع نیمکت‌نشین تیم فولام بود و مورد توجه دایی قرار نداشت. غیر از این برخی مشکلات دیگری نظیر مصدومیت‌ها و برگزار نشدن بازی‌های تیم ملی در روزهای فیفادی نیز در کاهش بازی‌های ملی آندو تاثیرگذار بود. 

 

 به نقل از سایت گل، تیموریان برای اینکه بتواند مجوز بازی در لیگ‌برتر جزیره را پیدا کند و اداره کار انگلیس قانع شود پروانه کارش را صادر کند مدعی شده در سال 2009 مصدوم بوده و برای همین از بازی‌های ملی کم دارد. اما این اداره با نشان دادن مدرک به این بازیکن ایرانی ثابت کرده در همان تاریخ او با تیم ذخیره‌های فولام مقابل ذخیره‌های آرسنال بازی کرده و حتی توانسته در آن بازی گلزنی کند.این ادعای نادرست آندو هم نتوانست مشکلش را حل کند. 

 

 اگر دایی این بازیکن را برای بازی تیم‌های عربستان و امارات دعوت و از او بازی می‌گرفت حالا آندو با مشکل پروانه کار روبه‌رو نمی‌شد. تیموریان پس از چهار سال حضور در فوتبال انگلیس حالا باید به فکر تیم جدیدی خارج از جزیره باشد.   

گفته می‌شود یک تیم کره‌ای و یک تیم عربی تنها پیشنهادهای خارجی این هافبک به شمار می‌روند. چند تیم داخلی از جمله سپاهان، استیل‌آذین و پرسپولیس هم مشتریان جدی آندو هستند. اما با توجه به این که دایی و سلیقه‌اش در دوران مربیگری تیم ملی مانع اصلی ماندن تیموریان در انگلیس به شمار می‌رود بعید است حتی در صورت بازگشت، به جمع شاگردان او در پرسپولیس ملحق شود.  

 

پیش از آندو کریم باقری در چارلتون و حسین کعبی در ولوور همپتون سابقه بازی در فوتبال جزیره را داشتند، اما هر دو حالا در فوتبال ایران توپ می‌زنند. آندو که یکی، دو سال پایانی فوتبال خود در انگلیس را بد و فاجعه‌بار به پایان رساند باید به طور موقت هم که شده قید این لیگ محبوب و بزرگ اروپایی را بزند.
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد