فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ترابیان: قطبی هم نباشد، تیم‌ملی با مربی جدید بازی می‌کند

   

فوتبال روز:تیم‌ملی در تاریخ 9 فوریه برابر 20 بهمن با دو پیشنهاد اروپایی برای بازی دوستانه مواجه است. 9 فوریه که روز فیفاست چک و اوکراین برای بازی با ما ابراز علاقه کردند، لذا به همین جهت امروز طی جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال با حضور افشین قطبی، عباس ترابیان، فریدون معینی و علی کفاشیان درخصوص انتخاب یکی از دو تیم فوق تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

 

عباس ترابیان، سرپرست موقت کمیته بین‌الملل در ارتباط با این موضوع و نیز تایید خبر فوق گفت: «پس از مذاکراتی که با مسوولین فدراسیون فوتبال چک داشتم، آنها تاریخ پیشنهادی خود را دادند و حالا قرار است در جلسه امروز تاریخ فوق را به بحث و بررسی بگذاریم که آیا با برنامه‌ها تطابق دارد یا نه، سپس جواب فدراسیون چک را بدهیم. البته تنها بحث تاریخ بازی با چکی‌ها مطرح نیست، بلکه فدراسیون فوتبال اوکراین هم ابراز علاقه کرده که در همین تاریخ با آنها یک بازی دوستانه داشته باشیم، برای همین از آنجایی که 20 بهمن روز فیفاست، می‌خواهیم بررسی کنیم که کدام دیدار بیشتر به نفع ماست.»
به ترابیان می‌گوییم این دیدار مثل دیدار قبل نشود و سر بزنگاه زیر قولشان بزنند و بازی نکنند؟! سرپرست کمیته بین‌الملل با خنده می‌گوید: «این بار همه چیز جدی است و قرار است پس از نهایی شدن آن را به صورت قراردادی رسمی دربیاوریم. مطمئن باشید پس از بررسی نهایی در جلسه کمیته فنی فدراسیون، یکی از دو تیم اوکراین یا چک را برای بازی در تاریخ 9 فوریه انتخاب خواهیم کرد.»
ترابیان در لابه‌لای صحبت‌هایش اشاره‌ای هم به فوتسال دارد و خبر از قطعی شدن دیدار دو تیم‌ملی فوتسال ایران و چک می‌دهد. تیم فوتسال چک ژانویه به ایران می‌آید تا یک دیدار دوستانه با شاگردان حسین شمس داشته باشد. بحث را با ترابیان دوباره به فوتبال برمی‌گردانیم و به او می‌گوییم بازی با چک یا اوکراین پس از پایان بازی‌های جام ملت‌هاست، برای همین فکر می‌کنید فایده‌ای هم برای فوتبال ما دارد؛ خصوصا اینکه این احتمال وجود دارد که قطبی دیگر سرمربی تیم‌ملی نباشد و آیا سرمربی بعدی اصلا این بازی را قبول خواهد کرد؟ اما ترابیان معتقد است بازی با چک یا اوکراین ربطی به جام ملت‌ها ندارد، چرا که تیم‌ملی بعد از آن باید در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی حاضر شود و این بازی می‌تواند برای فوتبال ما مفید باشد: «ما از الان باید برای سال 2011 و 2012 برنامه‌ریزی کنیم تا در موقع لزوم به چه کنم، چه کنم نیفتیم. وقتی از الان برنامه بازی‌های تدارکاتی‌مان مشخص باشد، می‌توانیم برای لیگمان و تیم‌ملی برنامه درست و حسابی تدوین کنیم اما در مورد قطبی هم معتقدم او چه باشد، چه نباشد مهم نیست، چرا که فدراسیون یک بازی بسیار خوب را هماهنگ کرده است و هر مربی که بیاید مطمئنا از این بازی راضی خواهد بود. در ثانی مربی تیم‌ملی باید با ما هماهنگ باشد. من معتقدم که فدراسیون موفق، فدراسیونی است که از مربی جلو باشد. شما ببینید الان در فوتسال ما برنامه‌مان تا سال آینده مشخص است و می‌دانیم چه زمانی لیگ داریم، چه زمانی بازی دوستانه و چه زمانی بازی‌های رسمی؛ برای همین یک تقویم درست و حسابی داریم. من معتقدم که فوتبال هم باید اینگونه باشد تا به مشکل نخورد، اگر برنامه‌ریزی و تقویم درست و حسابی داشته باشیم، فوتبال از اینی که هست بیشتر پیشرفت می‌کند.» به ترابیان می‌گوییم با توجه به صحبت‌های شما، باید حسین شمس تابع کمیته فوتسال باشد؟! ترابیان به صراحت می‌گوید: «دقیقا همین است، شمس همیشه خودش را با برنامه‌های فدراسیون و کمیته فوتسال وفق می‌دهد و براساس برنامه‌مان برنامه‌ریزی می‌کند. البته باید بگویم همیشه یک هماهنگی خوبی هم در میان است.» 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد