فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کریمی:نبایدبه اجبارو وعده کیک وساندیس تماشاگر به ورزشگاه بیاوریم

   

فوتبال روز:علی کریمی گفت: رییس باشگاه استیل آذین باید مدیرعاملی را بیاورد تا بتواند ضعف‌های این تیم را برطرف کند و بداند قهرمان شدن در لیگ فقط با داشتن یکسری بازیکن حرفه‌ای توانمند میسر نمی‌شود.

 

علی کریمی پس از بازی تیم فوتبال استیل آذین مقابل استقلال که در نهایت با نتیجه تساوی تمام شد، اظهار کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم در هر دو نیمه فرصت‌های گلزنی خوبی داشتند. استیل آذین می‌توانست برنده این بازی باشد، اما متاسفانه با گلی که در دقیقه ۹۰ به ثمر رسید کار به تساوی کشیده شد.
وی درباره رضایتش از بازی در خط دفاع این تیم گفت: فکر می‌کنم در پست دفاع آخر عملکرد خوبی دارم. از بازی در این پست مشکل نداشته و تابع تصمیمات سرمربی تیم هستم. من وظیفه دارم هر تصمیمی که سرمربی می‌گیرد را انجام دهم.
وی درباره گل اول استقلال گفت: ما قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم چرا که در مدت زیادی از بازی سوار بر کار بودیم، اما در کجای دنیا منطق می‌گوید وقتی یک دروازه‌بان روی زمین افتاده داور دستور ادامه بازی را بدهد؟!
کریمی درباره درگیری او و برخی از بازیکنان استیل آذین با بازیکنان استقلال در این مسابقه، گفت: این تنش‌ها و دعواها در فوتبال طبیعی است و پیش می‌آید که پس از بازی هم تمام می‌شود، چیز زیاد مهمی نیست.
کریمی که از شرایط مدیریتی در باشگاه استیل آذین انتقاد کرده بود پیرامون اظهاراتش گفت: حتما یک چیزی هست که این حرفها را زدم. ما باید توجه داشته باشیم که قهرمان شدن فقط به داشتن بازیکنان توانمند و حرفه‌ای متعدد نیست. یک تیم باید یکسری امکانات و شرایطی برایش فراهم باشد تا موفق شود و متاسفانه ما تا حالا آنها را نداشتیم.
کریمی که از توضیح شفاف پیرامون مشکلات باشگاه استیل آذین خودداری می‌کرد، خطاب به حسین هدایتی مالک باشگاه گفت:‌ امیدوارم رییس باشگاه هر چه سریعتر فکری کند تا مشکلات این تیم برطرف شود. من با اسم اشخاص کاری ندارم اما باید یکی را بیاورد تا او فضایی فراهم کند تا ما بتوانیم با تلاش زیاد این تیم را قهرمان لیگ کنیم.
وی خاطرنشان کرد: فعلا در رتبه‌های بالایی جدول قرار داریم و می‌توانیم بهتر هم باشیم. این تیم برای قهرمانی بسته شده است اما باید بداند به دست آوردن این مهم چندان آسان نیست. اکنون می‌بینید تیمی چون سپاهان با آن سابقه و مدیریت خوبی که دارد هنوز در لیگ موفق نبوده است. ما برای رسیدن به موفقیت باید تلاش زیادی داشته باشیم. طبیعی است که با هزینه‌هایی که رییس باشگاه انجام داده استیل آذین باید یکی از مدعیان لیگ امسال باشد.
وی گفت: اگر از این تیم قهرمانی می‌خواهید باید مدیرعاملی در آن کار کند که بتواند ضعف‌ها را برطرف کند. به طور مثال ما نباید با اجبار و زور و با وعده کیک و ساندیس دادن تماشاچیانی را برای تشویق تیم به استادیوم بیاوریم.  

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد