فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج هفته چهارم لیگ برتر / تساوی استیل آذین و استقلال

 

فوتبال روز:در ادامه هفته چهارم لیگ برتر استقلال در دقایق پایانی از شکست خانگی گریخت.

 

استقلال2 ـ استیل آذین2 

 

گلها :محمد غلامی در دقایق 16 و 86 برای استیل آذین و فرهاد مجیدی در دقیقه 80 و مجتبی جباری در دقیقه 1+90 برای استقلال
ورزشگاه آزادی، تماشاگر 25هزارنفر
 داور: محسن قهرمانی
 اخطار: سیاوش اکبرپور، علی کریمی و حسین کعبی(استیل آذین)،میلاد میداودی و کیانوش رحمتی(استقلال)
اخراج:زندی (استیل) 


ترکیب استقلال: محمد محمدی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، مهدی امیر آبادی، لوئیز فابیانو، فیلیپ آلوز دسوزا (70 - اندرسون ریکاردو سانتوز)، مجتبی جباری، کیانوش رحمتی، ایمان مبعلی (58 - محسن یوسفی)، فرهاد مجیدی و میلاد میداودی   

سرمربی: پرویز مظلومی  


ترکیب استیل آذین: حمید نشاط جو، مهدی محمدی، علی کریمی، حسن اشجاری، حسین کعبی، مهدی مهدوی کیا، سیاوش اکبرپور (61 - مهرزاد معدنچی)، حسین کاظمی، میلاد زنیدپور (81 - علی عشوری زاد)، فریدون زندی و محمد غلامی
سرمربی: لوسیانو تومباکوویچ 


شرح گل:
1ـ0(استیل آذین): محمد غلامی به قلب دفاع استقلال زد و پس از یکی، دوبار پا عوض کردند با مکثی هوشمندانه فضای خوبی را برای خود ایجاد کرد و سپس با ضربه‌ای محکم از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را گشود.
 1ـ1(استقلال): فرهاد مجیدی در یک فعل و انفعال روی پاس دوسانتوس روی محوطه شش قدم در حالتی نامتعادل گل مساوی را به ثمر رساند.استیل آذینی‌ها اعتراض شدیدی روی این گل داشتند آنها عقیده داشتند قبل از گل روی نشاط‌ جو خطا انجام شده است.
 2ـ1(استیل آذین): محمد غلامی روی پاس عالی حسین کاظمی در قلب دفاع استقلال صاحب توپ شد و بدون معطلی با یک ضربه چیپ گل دوم خودش را به ثمر رساند تا به جمع صدرنشینان جدول گلزنان بپیوندد.
 2ـ2(استقلال): یک خطا روی قوس محوطه جریمه موقعیت خوبی را نصیب استقلال کرد که مجتبی جباری به زیبایی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. 
 

 اتفاق ویژه 1: فریدون زندی در لحظات تلف شده بازی روی یک صحنه کنترل خود را از دست داد و به سمت میلاد میداودی رفت و میلاد میداودی را که روی زمین افتاده بود از روی زمین بلند کرد که این مسأله با واکنش تند استقلالی‌ها به خصوص مجیدی و منتظری توأم شد و بازی را به جنجال کشید. زندی در این فعل و انفعال از بازی اخراج شد. 


اتفاق ویژه2:هنگامی که سیاوش اکبرپور در دقیقه 61 مسابقه تعویض شد و جای خود را به مهرزاد معدنچی داد، در حالی که به نظر می‌رسید از تعویض خودش چندان راضی نیست با مکث زیادی زمین مسابقه را ترک کرد که این مکث واکنش منفی هواداران استقلال را در پی داشت و این بازیکن را بی‌غیرت خطاب کردند.
وی نیز هنگام ترک زمین با دست به روی آرم پیراهنش که نوشته بود استیل آذین می‌زد و برای هواداران دست زد و بانداژ دور دستش را با عصابیت باز کرد و روی نیمکت نشست.
  

سایپا صفر - ذوب آهن 2 

 

گلها: ایگور کاسترو در دقیقه 12 و سید محمد حسینی در دقیقه 42
ورزشگاه انقلاب کرج، تماشاگر4هزارنفر
 داور: محسن ترکی اخطار: یوسف زاده، یزدانی(سایپا)، حدادی‌فر(ذوب آهن)
 اخراج: یوسف‌زاده(86) 


 سایپا: سعید شیخ ویسی، مرتضی ابراهیمی، علیرضا لطیفی، ابراهیم صادقی(79 جواد آشتیانی)، سعید یوسف‌زاده، علی حقدوست، مصطفی صبری، داریوش یزدانی، مهدی خیری(59 علی زینالی)، عباس محمدرضایی، سیدامین منوچهری(58 جابر انصاری
 سرمربی: محمد مایلی کهن  

ذوب آهن: شهاب گردان، سیدمحمدحسینی، علی احمدی، فرشید طالبی، حسین ماهینی، مهدی رجب‌زاده(80 ونیلسون)، شاهین خیری، امید ابوالحسنی(64 جلال رافخایی)، قاسم حدادی‌فر(88 علیرضا حدادی‌فرد)، اسماعیل فرهادی، ایگور کاسترو
 سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده 


 شرح گل: 
 1ـ0(ذوب آهن): دقیقه 12 ارسال بلند امید ابوالحسنی در داخل محوطه جریمه کنترل خوب ایگور کاسترو ضربه پای چپ او دور از دستان شیخ ویسی وارد دروازه تیم سایپا شد
. 2ـ0(ذوب آهن): دقیقه 42 ارسال از جناح راست توسط اسماعیل فرهادی دفع ناقص مرتضی ابراهیمی به سیدمحمد حسینی با ضربه بغل پای او توپ وارد دروازه شد. 


 اتفاق ویژه: اعتراض محمد مایلی‌کهن به علی لطیفی به علت بازی جوانمردانه و شعار علیه دایی از نکات حاشیه ای جالب بازی بود.
 

 

تراکتور سازی۰ ـ پاس1 

 

گل‌ها: حمید کاظمی(40) برای پاس
 ورزشگاه یادگار امام، بدون تماشاگر داور: یدالله جهانبازی
 اخطار:حیدری، سیف پناهی(پاس) 


 تراکتور: مهدی ثابتی، داود دانشدوست، الو ترائوره، محمد نصرتی، مصطفی اکرامی،‌ مرتضی اسدی، علیرضا دلیری، کرار جاسم محمد، مسعود ابراهیم‌زاده(54 علی علیزاده)، محمد ابراهیمی(65 لئوناردو پیمنتا)، رسول خطیبی(80سیدمحسن حسینی)
 سرمربی: فراز کمالوند 


 پاس: سامان صفا، مجید حیدری، ساشا کلونیجا، پویا سیف‌‌پناهی، روزبه شاه علیدوست، وحید علی آبادی(85 اکمل اولماتف)، نادر احمدی(76 آرتور یادیگاریان)، فرهاد خیرخواه، محسن ربیع‌خواه، محمد ابراهیم خسروی، حمید کاظمی(47 مقداد قباخلو) 

 سرمربی: اصغر مدیرروستا 


 شرح گل:
 1ـ0(پاس): دقیقه 40 اشتباه محمد نصرتی و برهم زدن تعادل مهدی ثابتی توپ نصیب حمید کاظمی شد و فرصت طلبی این بازیکن اولین گل پاس را به ارمغان آورد. 


 اتفاق ویژه: سومین برد یک بر صفر پاس این تیم را 9 امتیازی کرد و به بالای جدول رساند آنها در مسابقه یک ساعت امروز از غیبت هواداران تراکتور استفاده کرده و در نهایت توانستند اشتباه نصرتی را تبدیل به سه امتیاز با ارزش برای خود بکنند.
  

پیکان 1- ملوان 1 

 

گل‌ها: نزهتی(26) برای ملوان، تاجیک(72) برای پیکان
 ورزشگاه شهیدرجایی، تماشاگر 1500 نفر
 داور: مسعود مرادی
 اخطار: تاجیک ،عسگری(پیکان)، تأمینی(ملوان) 


 پیکان: ابراهیم میرزاپور، مهدی تاجیک، محسن ارزانی، روح‌الله سلطانی، علی قربانی، علی سلمانی، محمود پوراسدالله، مجید خدابنده‌لو، سیدامین میربزرگی(61 جوینور)، جهانگیر عسگری(62 ناصر آذرکیوان(92محمود شفیعی))، علیرضا عباسفرد
 سرمربی: محمد احمدزاده  


ملوان: مهدی رحیم‌زاده، بابک پورغلامی، علی جراحکار، هادی تأمینی، محمد همرنگ، پژمان نوری،‌ مهرداد اولادی(86محمد حیدری)، آلن باسیج، حسین ابراهیمی، محمد نزهتی(70 مهدی دغاغله)، محسن مسلمان(81 مهران جعفری)   

سرمربی: فرهاد پورغلامی 


 پیکان قزوین که با هدایت محمد احمدزاده در هر 3 بازی آغازین لیگ برتر با شکست روبرو شده بود برای رهایی از بحران نیاز مبرمی به پیروزی داشت. از سوی دیگر رویارویی احمدزاده با شاگردان سابق خود در ملوان بر حساسیت های این بازی افزوده بود.
پیش از این بازی ملوان پنج امتیازی بود و پیکان قزوین نیز بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشت.
در حالی که پیکانی ها این دیدار را با حملات پراکنده شروع کردند این تیم ملوان بود که در دقیقه 28 توسط محمد نزهتی مهاجم ریزنقش خود به گل دست یافت. در ادامه نیمه نخست حملات پیکانی ها نتیجه ای نداشت تا ملوان انزلی با برتری یک بر صفر به رختکن برود.
در نیمه دوم پیکانی ها برای جبران گل خورده و رسیدن به اولین امتیاز فصل تلاش فراوانی داشتند تا در نهایت مهدی تاجیک گل مساوی را در دقیقه 81 برای میزبان به ثمر برساند.
با این تساوی تیم پیکان اولین امتیاز فصل خود را به دست آورد و ملوان انزلی هم شش امتیازی شد.
شرح گلها
:
 1ـ0(ملوان): دقیقه 26 محمد نزهتی با ضربه‌ای از داخل جریمه دروازه پیکان را باز کرد.
 1ـ1(پیکان): در دقیقه 72 ضربه ایستگاهی علیرضا عباسفر در برگشت با مدافعان به مهدی تاجیک رسید تا گل تساوی این دیدار به ثمر برسد. 

 

سپاهان 1ـ شاهین۰ 

 

گل: یانوش(79) برای سپاهان
 ورزشگاه فولادشهر، تماشاگر 4هزارنفر
 داور: سعید بخشی‌زاده
 اخطار: کریمیان(سپاهان)،‌آل نعمه، حمیدی، سلیمانی(شاهین) 


 سپاهان: سیدمهدی رحمتی، هادی عقیلی، جلال حسینی، رضا ناصحی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی(64 احمد جمشیدیان)، محرم نویدکیا، مهدی کریمیان(74 یانوش)،‌ ابراهیم توره، رضا عنایتی، جواد کاظمیان(63 حسن رجب‌زاده)
 سرمربی: امیر قلعه‌نویی 


 شاهین: مجتبی روشن‌گر، احمد آل‌نعمه، مهدی نوری(75 عبدالله کرمی)، محسن حمیدی، ستارزارع، منصورتنهایی، مسعود نظرزاده(80 ایمان حیدری)، امجد شکوه‌مقام، حمید سلیمانی(59 مهدی کیانی)، محسن ایران‌نژاد 

سرمربی: حمید استیلی  


 شرح گل:
 1ـ0(سپاهان): دقیقه 79 ضربه کرنر محرم نویدکیا با ضربه سر ابراهیم توره به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و یانوش که 5 دقیقه‌ای می‌شد وارد زمین شده بود با ضربه سر شیرجه‌ای تک گل بازی را رقم زد. 


 اتفاق ویژه: شاید بازی احمد آل‌نعمه مقابل همبازیان سابق‌اش اتفاق ویژه بازی شاهین دانست. احمد آل‌نعمه‌ای که در تمام طول 90 دقیقه نشان داد دوست دارد ارزش‌های خودش را بار دیگر به سپاهانی‌ها ثابت کند او حتی در دقیقه‌ای از بازی با جلال حسینی درگیری پیدا کرد. 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد