فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حجازی، صادقی و جباری را نمی‌خواهد، مظلومی فقط صادقی را

 

فوتبال روز:بی‌شک نزدیک شدن ناصر حجازی به باشگاه استقلال از هر نظر به سود تمامی اهالی این ساختمان است. حداقل او با سکوتش باعث می‌شود تا ساکنان این ساختمان و ساکنان خارج از آن در محیطی آرامتر به کار خود ادامه دهند.

 

چرا که امیر قلعه‌نویی هم تصمیم گرفته در مورد استقلال هیچ اظهار نظری نکند و در این میان می‌ماند یک حسن روشن که او هم اعلام شده در صدد نزدیک شدن به استقلال است اما آنچه برای این استقلال (با حضور ناصر حجازی) خطرناک به نظر می‌رسد، چیزی نیست مگر بروز پاره‌ای اختلاف‌نظرهای فنی میان ناصرخان و مظلومی که البته باید دید در این میان هنر میانداری منصور پورحیدری تا چه اندازه بر این اختلاف‌نظرهای احتمالی می‌چربد.

حجازی رسما عذر 2 نفر را خواست
ناصر حجازی به محض دریافت احکام ریاست کمیته فنی و مشاور عالی سرپرست باشگاه استقلال روز سه‌شنبه در دیدار کوتاهش با فتح‌ا...زاده در مورد دو تن از بازیکنان استقلال به او هشدار داد. امیرحسین صادقی و مجتبی جباری، بازیکنان مورد نظر حجازی بودند که با ذکر دلایلش از فتح‌ا...زاده خواست تا عذرشان را خواسته و هر دوشان را از کادر بازیکنان استقلال بیرون بگذارد. شنیدیم فتح‌ا...زاده هم پس از شنیدن این توصیه جدی از سوی رییس کمیته فنی باشگاهش حسابی به فکر فرو رفته است، چرا که به هر حال هر یک از این دو نفر برای استقلال جزو مهره‌های سرشناس، قدیمی و بعضا کارساز بوده‌اند و او نمی‌تواند به این سادگی‌ها از این دو نفر چشم‌پوشی کند.

چرا صادقی؟با شنیدن این خبر به سراغ گذشته‌ها رفتیم تا ببینیم در روابط میان ناصر حجازی و امیرحسین صادقی کدام نقطه تاریک وجود دارد که باعث شده تا ناصرخان چنین صریح عذرش را از فتح‌ا...زاده بخواهد. به یادمان آمد در فصل هفتم لیگ‌برتر که حجازی از فتح‌ا...زاده حکم سرمربیگری گرفته بود، از همان هفته‌های نخست به دلیل اشتباهات امیرحسین صادقی به‌شدت از او ناراحت بود و حتی در هفته‌های پنجم و ششم لیگ کارش تا مرز اخراج صادقی از استقلال هم پیش رفت، اما وقتی فیروز کریمی به کادر فنی استقلال اضافه شد، به واسطه روابط خوب فیروز و امیرحسین، صادقی در استقلال ماندگار شد، اما همچنان درگیری‌های زیر پوستی او (امیرحسین) و پیروز قربانی باعث بروز پاره‌ای مشکلات در خط دفاعی شده بود تا اینکه همین اختلافات پس از حضور امیر قلعه‌نویی در نهایت منجر به کوچ امیرحسین به مس‌کرمان شد. البته ذکر این نکته در مورد حس و حال حجازی در قبال صادقی هم خالی از لطف نیست که وقتی واعظ و مرفاوی پیش از شروع فصل نهم در مورد جذب مدافع از حجازی صلاح و مشورت می‌گرفتند، ناصرخان به آنها گفته بود وقتی شما قربانی را از استقلال بیرون کردید، آن یکی (صادقی) را هم نیاورید تا خط دفاع استقلال به آرامش و سکون دست پیدا کند.

چرا جباری؟
در مورد هافبک اغلب مصدوم استقلال هم باید گفت که وقتی به گذشته او و حجازی نقب زدیم به یاد بازی استقلال - برق شیراز همان فصل هفتم رسیدیم که جباری به دلیل مصدومیت(!) قادر به همراهی این تیم در سفر به شیراز نبود و آن دیدار همان مصاف سرنوشت‌سازی بود که در صورت شکست احتمالی استقلال، حکم اخراج حجازی صادر می‌شد. البته در آن دیدار استقلال دو بر یک حریفش را شکست داد، اما وقتی به گوش حجازی رسید که جباری پس از عدم‌حضور در اردوی شیراز در برنامه آشپزی یکی از شبکه‌ها شرکت کرده است، خون ناصرخان حسابی به جوش آمد و جباری هم از همان تاریخ از چشم ناصر حجازی افتاد.

مظلومی چه نظری دارد؟نکته جالب توجه در این ارتباط تفاهم و عدم‌تفاهم پرویز مظلومی با ناصر حجازی در مورد این دو بازیکن است. پرویز مظلومی پیش از شروع فصل و در همان سرعین متوجه شد که امیرحسین صادقی آن صادقی فصل هشتم مس‌کرمان نیست و نمی‌تواند از او در خط دفاع به عنوان یک مهره مطمئن استفاده کند، چرا که از او در سومین بازی دوستانه‌اش در سرعین و دو بازی دیگرش در جام ولایت استفاده نکرد و هفته اول را هم به او استراحت اجباری داد. پس از استفاده از او در هفته دوم هم با اشتباهات مکرر او، تیمش را در خانه برابر فولاد شکست خورده دید تا حسابی از چشمش بیفتد. البته این پایان ماجرا نبوده است و شنیدیم وقتی مظلومی در اصفهان از صادقی خواسته خودش را برای حضور در میدان گرم کند، او از دستور سرمربی‌اش تمرد کرده و مظلومی هم پس از اطلاع از این موضوع او را در اختیار باشگاه گذاشته است... و این یعنی تفاهم کامل سرمربی استقلال با رییس کمیته فنی آن اما... اما مظلومی هرگز نظری که حجازی در مورد جباری دارد را نداشته و اتفاقا برعکس حجازی، مظلومی به مجتبی جباری خیلی اعتقاد دارد و حتی بخش اعظم تدابیر تاکتیکی‌اش را بر پایه زوج او و مبعلی هماهنگ کرده است. البته آنها که بازی‌های دوستانه استقلال پیش از شروع فصل را دیده باشند هم قطعا با مظلومی موافق خواهند بود، چرا که جباری مدل 89 به شدت با جباری سال‌های اخیر متفاوت است... و این یعنی اختلاف نظر میان سرمربی و رییس کمیته فنی.

دردسرهای حاجی
... حالا تصور کنید فتح‌ا...زاده در این شرایط که طلبکاران فصل پیش یک به یک در باشگاه را می‌کوبند و از کرمان، تهران و... برایش خط و نشان می‌کشند، تیمش پس از سه هفته از مجموع 9 امتیاز فقط چهار امتیاز جمع کرده است و انواع و اقسام پیام‌ها از سوی پیشکسوتان متوقع برای دریافت پست و مقام به دستش می‌رسد، باید اختلاف نظر ناصر حجازی و پرویز مظلومی را کجای دلش بگذارد؟! اینکه فردا مظلومی از جباری بازی بگیرد و اتفاقا جباری هم خوب کار کند و... آنچه واضح است اینکه شرایط برای ایجاد آرامش در باشگاه استقلال کم‌کم داشت مهیا می‌شد که با انتشار چنین اخباری این احتمال می‌رود که هر آن بحثی تازه میان مردان فنی استقلال که الی ماشاءا... تعدادشان کم هم نیست به وجود بیاید. از همه این مسایل که بگذریم، فکرش را بکنید که فتح‌ا...زاده با امیرحسین صادقی و مجتبی جباری چه خواهد کرد! 

 

 

 



                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد