فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شکل بازیهای انتخابی جام جهانی 2014 در آسیا

 

فوتبال روز:کنفدراسیون فوتبال آسیا شکل مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا را اعلام کرد.

 

فیفا اوایل سال آینده میلادی ابتدا از متقاضیان حضور در انتخابی جام جهانی دعوت می کند و بعد بنا بر تعداد شرکت کننده، مسابقات مرحله اول را که به صورت حذفی رفت و برگشت خواهد بود، در روزهای 29 جون 2011 و 3 جولای 2011 برگزار می کند.
برندگان در دور دوم نیز در مسابقات حذفی رفت و برگشت در روزهای 23 و 28 جولای 2011 بازی خواهند کرد.

22 تیم که شامل برندگان مرحله دوم هستند، به پنج گروه چهار تیمی تقسیم می شوند که در نهایت بعد از بازی‌های رفت و برگشت، تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله چهارم صعود می کنند.

10 تیم مرحله چهارم در دو گروه پنج تیمی تقسیم خواهند شد که بعد از دیدارهای رفت و برگشت، 2 تیم بالای جدول به طور مستقیم به جام جهانی 2014 برزیل راه پیدا خواهند کرد.

تیم های سوم نیز در مرحله پنجم در حذفی رفت و برگشت رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. برنده به مرحله ششم که پلی آف برابر نماینده قاره دیگری خواهد بود می رود تا در پلی آف رفت و برگشتی دیگر شانس ورود به جام جهانی را بیازماید. 
 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد