فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آخرین جوابیه فیروز کریمی به حرف‌های عابدینی

 

فوتبال روز:مصاحبه‌های امیر عابدینی علیه سرمربی سابق داماش گیلان و جوابیه‌های فیروز کریمی همچنان ادامه دارد. اما این بار کریمی تصمیم گرفته بعد از آخرین جوابیه‌اش، دیگر پاسخ عابدینی را ندهد تا به قول خودش به امورات جاری تیم گسترش فولاد تبریز برسد.

 

فیروز کریمی ارسال کرده، در مورد صحبت‌های اخیر عابدینی اظهار نظر کرده است.
*سیاست‌های فدراسیون به من و شما ارتباطی ندارد
آقای عابدینی در بخشی از مصاحبه‌ی خود سیاست‌های فدراسیون فوتبال در قبال مظنونین منشور اخلاقی را مورد انتقاد قرار داده‌اند که در این رابطه باید بگویم در مورد من اگر ایرادی گرفته می‌شود مربوط به نحوه مصاحبه‌هایم است و این موضوع را رییس سازمان لیگ به صراحت اعلام داشته است اما فراموش نکنید که فدراسیون فوتبال قرار است در مورد صحت و سلامت کاری تمام افراد تحقیق کند و در بخشنامه صادره فرقی بین مدیر و سایر افراد قائل نشده است. ضمن اینکه اگر هم جو عمومی مایل به فعالیت یک مربی و یا ممنوع‌الکار شدن یک مدیر باشد، باید بپذیریم این خواست همه مردم است. به هر حال اعلام یا عدم اعلام رای در مورد مظنونین منشور اخلاقی هیچ ارتباطی به من و شما ندارد و شاید این سیاست کار باشد. اما با این حال اگر جنابعالی مایل هستید در زندگی شخصی‌تان تفتیش شود، می‌توانید کتبا از فدراسیون درخواست کنید.
*هرگز اجازه ورود به حریم فنی را نمی‌دهم
در جایی دیگر باز هم حرف از تصمیم‌گیری‌های فنی در یک آرایشگاه زدید که باید بگویم اولا آرایشگری مثل تمام شغل‌های قانونی یک حرفه شریف است و در ثانی همه همکاران من طی ۲۲ سال گذشته بهتر می‌دانند که ما کجا و چگونه نسبت به مسائل فنی تصمیم‌گیری می‌کردیم. سال گذشته هم شما این سوال را از من کردید که خدمتتان گفتم هرگز اجازه ورود به حریم فنی را به جنابعالی نمی‌دهم. حتی خودمانی گفتم که به اندازه کافی طی چند سال گذشته دیدگاه‌های فنی خود را در تیم‌های ملی و باشگاهی نشان داده‌اید و خدا وکیلی شما هم قبول کردید.
*اجازه سوال کردن ندارید
در مورد ریخته شدن پول به حساب شخصی من طرح سوال کرده بودید. اگر دوستانه سوالی داشته و دارید، چرا حضوری از خودم نپرسیدید؟ مگر می‌شود بی‌اجازه وارد حریم خصوصی کسی شد؟ نوع پرسش مطروحه شما، تفتیش در زندگی خصوصی من است که این خود یک جرم است و البته تحقیق در زندگی افراد مختص مقامات عالی‌رتبه کشوری و مقام قضایی است. نکند در حالاتی فکر می‌کنید مقام قضایی یا کشوری هستید؟ نکند یادتان رفته آخرین سمت شما بعد از کناره‌گیری من از داماش گیلان، کمک مربی‌گری تیم آن هم به مدت ۲۰ دقیقه بوده که با دریافت کارت کمک مربی‌گری موفق به انجام آن شدید و البته بعد هم اخراج شدید؟
*باز هم ترسیدید؟
برای اینکه مدعی شده‌اید مسوولان ورزش استان گیلان به نحوه عملکرد من اعتراض داشته‌اند نیز جواب دارم. من معتقدم چنین ادعاهایی نشات گرفته از همان ترسی است که قبلا درباره‌ی شما گفته بودم. این عادت همیشگی جنابعالی است که دنبال شریک ناکامی می‌گردید. من پیش از این نظر خود را درباره‌ی مدیرکل تربیت بدنی، رییس هیات فوتبال استان و سایر افراد دست‌اندرکار در اداره کل تربیت بدنی و هیات فوتبال گفته‌ام اما در مورد مدیران باشگاه داماش گیلان از حرف شما تعجب می‌کنم. مگر جنابعالی برای انجام دیدار با سپیدرود از من گله نکردید که در پاسخ گفتم الان سپیدرود در مرحله‌ی پلی‌آف قرار دارد و باید تمام تلاش خود را بکنیم تا این تیم به لیگ دسته اول بیاید. مگر شما در جواب من نگفتید به درک که سپیدرود بالا نیاید و نباید برای خودمان شاخ بتراشیم؟
*مردم خود قضاوت می‌کنند
آقای عابدینی بی‌جهت برای کسی درب نوشابه باز نکنید. دوستان هم من و هم شما را خوب می‌شناسند. عزت، اعتبار و علاقه به یک فرد در جامعه که به آن اشاره داشتید، از الطاف خداوندی و خفت، بیماری و ذلت از احکام الهی است. مردم خود بهترین قضاوت را در مورد پایین آمدن افراد از عرش به فرش خواهند داشت.
*شعبان بی‌مخ کیست؟
مثال من در مورد سپاهان، ساکت و امیر قلعه‌نویی مصداق بارز مظلومیت است. بر مبنای ضرب‌المثل آب می‌گردد و گودی را پیدا می‌کند، مظلوم هم مظلوم را پیدا می‌کند. مصاحبه در مورد میخ طویله، گوسفند و مسائلی که حقایق محض بود نیز، بهتر از کوبیدن مشت به صورت یک تماشاگر بی‌گناه و شکستن دندان‌های او در بوشهر است. مسابقه‌ای که در آن با نتیجه ۵ بر یک شکست خوردید. از حمله شما به ستاره فوتبال، معلم اخلاق و استاد دانشگاه، بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس آقای رضا وطنخواه و ضرب و شتم ایشان و صدها شاهکار جنابعالی صحبت نمی‌کنیم. فقط ۱۰ بار شما را با پالتو از وسط زمین مسابقه با زور بیرون آورده‌اند. چه کسی به گوش یک طرفدار چک زد؟ چه کسی چند بار باعث تعطیلی مسابقه‌های رسمی شد؟ حالا مردم بگویند شعبان بی‌مخ کیست؟
*آن کامپیوتر معروف و محاسباتش
در مورد مفاد قرارداد من صحبت کرده‌اید و اینکه می‌توانید ۸۰ درصد مبلغ آن را به عنوان جریمه از قراردادم کسر کنید. شما اول تکلیف جرائمی که برای سایر افراد تیم در نظر گرفته و از قراردادشان کسر کردید را مشخص کنید، بعد سراغ قرارداد من بروید. در مورد محاسبه سهم ۳۸ درصدی من از ناکامی داماش گیلان باید بگویم باز هم از آن محاسبات معروف کامپیوتری کرده‌اید؟ وقتی با مریض شدن تنها یک بازیکن به این محاسبات ایراد وارد می‌شود، باید قبول کرد کامپیوتر شما در مورد میزان تقصیرات من در ناکامی داماش هم اشتباه کرده باشد.
*وقت پاسخ دادن به سوالات بیهوده را ندارم
در پایان باید متذکر شوم به دلیل حضور بر سر تمرین‌های گسترش فولاد تبریز، دیگر پاسخی به مصاحبه‌های شما نخواهم داد. البته جنابعالی می‌توانید هر روز مصاحبه کنید، قضاوت عملکرد مهره‌های زنده و سوخته بر عهده مردم. اگر قرار باشد من پاسخ هر سوالی را بدهم، باید تمام وقت خود را صرف جواب دادن به سوالات بیهوده کنم که چنین نخواهم کرد و فقط می‌گویم که از این پس پاسخ من به شما فقط خاموشی است.  

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد