فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج هفته چهارم لیگ برتر/ پیروزی صبا و مس شکست نفت تهران

 

فوتبال روز:هفته چهارم لیگ برتر با شکست خانگی صدرنشین آغاز شد.

 

نفت تهران0 ـ فولادخوزستان3 

 

گل‌ها: نوروزی(76)(80)، سرلک(78پنالتی) برای فولاد
ورزشگاه اکباتان، تماشاگر 1000 نفر
داور: قاسم واحدی
اخطار: صغیری، رفیعی، کوروشی، طهماسبی(نفت)، نوروزی، سرلک، معمارزاده(فولاد)
اخراج: آندره زینهو (20)، کوروش بختیاری‌زاده(22) فولاد، غلام حسنویی(کمک مربی73) نفت 


نفت تهران: حسین آشنا، حمیدرضا فتحی، مارسیو خوزه، محمدحسین مهرآزما، فرید مجید قزوان(66بهمن طهماسبی)، مهدی رفیعی، علیرضا عزتی، مهدی محمدزاده، سیامک کوروشی، مرتضی ایزدی(63 سجاد فیض‌اللهی)، اکبر صغیری
سرمربی: حسین فرکی 


فولاد خوزستان: میثاق معمارزاده، جابا موجیری، امید خورج، علی حمودی، میثم خسروی، مهدی چمن‌آرا، سیامک سرلک، رضا معقولی(46آرش افشین(87 مهرداد جماعتی))، آندره زینهو ، بختیار رحمانی، رضا نوروزی(90 رضا غیالی)
سرمربی: مجید جلالی 


شرح گل:1ـ0(فولاد): خطای سیامک کوروشی روی رضا نوروزی داور اعلام پنالتی ضربه پنالتی رضا نوروزی را حسین آشنا دفع کرد و در برگشت خود رضا نوروزی این توپ را تبدیل به گل کرد. 

2ـ0(فولاد): خطای خوزه روی رضا نوروزی داور اعلام پنالتی کرد و سیامک سرلک خلاف حرکت آشنا توپ را وارد دروازه کرد. 

3ـ-(فولاد): پاس در عمق میثم خسرویی و خروج بی‌دلیل آشنا با یک ضربه فنی رضا نوروزی تبدیل به گل سوم بازی شد. 


اتفاق ویژه: اخراج کمک مربیان هر دو تیم اتفاقی است که کمتر در یک مسابقه فوتبال رخ می‌دهد اما عجیب‌تر از آن پیروزی تیم فولاد در شرایطی بود که 70 دقیقه ده نفره بازی می‌کردند.
 

 

مس 5ـ شهرداری2 

 

گل‌ها: ادینیهو(4)،(12)،(43)،(58)،(77) برای مس دقیقی(68)، کریمی(92) برای شهرداری
ورزشگاه  باهنر،‌ تماشاگر 2 هزار نفر
داور: احمد صالحی
اخطار: گردانی(شهرداری)، امرایی، صخرالدینی(مس) 


مس: ارشاد یوسفی،‌ ادینیهو(78 فراز فاطمی)، پیروز قربانی، فرهادسالارپور، فرزاد حسین‌خانی، کیوان امرایی، محمد منصوری(75 قاسم دهنوی)، مهرداد پولادی، مصطفی صیفی(82 دیاز)، نبی‌الله باقری‌ها، میلاد صخرالدینی
سرمربی: عبدالصمد مرفاوی 


شهرداری: علی رضایی، محسن نیسانی، ابراهیم ابرقویی، رسول پیرزاده، حبیب گردانی، سوآرز، رسول علیزاده(58محمد ایرانپوریان)، وریا غفوری(50محمد صمیمی)، میثم بائو، بهنام داداشوند(75علی کریمی)، سعید دقیقی
سرمربی: اکبر میثاقیان 


شرح گل: 


1ـ0(مس): در دقیقه 4 ادینیهو با یک ضربه آزاد زیبا از پشت محوطه جریمه شهردار توپ را به کنج دروازه حریف فرستاد.
2ـ0(مس): سانتر پولادی از روی کرنر سمت چپ با ضربه سر ادینیهو تبدیل به گل دوم مس شد.
3ـ0(مس): دقیقه 43 ادینیهو با پاس عمقی صیفی توپ وارد دروازه تیم شهرداری شد.
4ـ0(مس): ادینیهو با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد.
4ـ1(شهرداری): ضربه پنالتی سعید دقیقی خلاف جهت ارشاد یوسفی توپ وارد دروازه شد.
5ـ1(مس): پاس امرایی به ادینیهو و تک به تک شدن با دروازه‌بان و گل پنجم و نهایی تیم مس وارد دروازه تیم شهرداری شد. 

5ـ2(مس): روی دفع ناقص ارشاد یوسفی در یک رفت و برگشت توپ زیر پای علی کریمی افتاد و او با یک ضربه محکم توپ گل دوم را برای شهرداری به ثمر رساند.
 

اتفاق ویژه: این سومین شکست شهرداری بود تیمی که تک امتیاز خود را مقابل تیمی به دست آورده که 50 دقیقه ده نفره مقابل شهرداری بازی کرده است. به نظر می‌رسد شاگردان میثاقیان کار بسیار سختی در لیگ داشته باشند. در سمت دیگر مس با این برد روزهای بد سه هفته قبلی را فراموش کرد و حالا امیدوار لیگ را ادامه خواهد داد. 

 

صبای قم 5ـ راه آهن 2 

 

گل‌ها: هادی اصغری (10) محسن بیاتی نیا (38) (43) (90) (95) برای صبا، ریکاردو دی سوزا (63) رودریگو آنتونیو لوپز بلشیور (75)
ورزشگاه یادگار امام، تماشاگر حدود 50 نفر
داور: تورج حق‌وردی
اخطار: بختیاری‌زاده( صبا)، میرشفعیان(راه آهن) 


صبای قم: مهدی واعظی، مرتضی کاشی، علیرضا میرشفعیان، محسن بیاتی‌نیا، ‌احمد تقوی (36 سعید خوانی)، سهراب بختیاری‌زاده، محسن بیات (66 نیکبخت) ، وحید نعمتی، داود حقی، ابوالفضل حاجی‌زاده، هادی اصغری (54 رامین رضائیان)
سرمربی: محمود یاوری 


راه آهن: حسن رودباریان، میرهانی هاشمی، ابراهیم کریمی، حسین پاشائی، کمال کامیابی، ابوذر رحیمی، حمید هدایتی، بهادر عبدی، مجید باجلان(19 ریکاردو دسوزو)، محسن زاهدی (51پیمان میری)، امین متوسل زاده(60 رودریگو)
سرمربی: رسول کربکندی 


شرح بازی: تیم فوتبال راه آهن درحالی با نتیجه 5بر2 بازی را به صبای قم واگذار کرد که در نیمه اول و دوم بازی کاملاً برتوپ و میدان مسلط بود و برخلاف جریان بازی متحمل دریافت 5گل شد. درنیمه اول و در شرایطی که راه آهن به خاطر مصدومیت باجلان ده نفره بود صبای قم روی یک توپ بادآورده به گل رسید و در ادامه درحالی که امین متوسل زاده،بهادر عبدی و کمال کامیابی در چندین نوبت دروازه حریف را تهدید کردند تیم صبای قم توسط محسن بیاتی نیا به دو گل دیگر دست یافت.
درنیمه دوم نیز راه آهن کاملاً به بازی مسلط بود و  توانست دو بار توسط بازیکنان برزیلی اش به گل برسد. در این نیمه نیز راه آهن با بدشانسی محض و در دقایق پایانی روی دو ضدحمله و توپ ربائی دو گل دریافت کرد تا در روزی که صبای قم مستحق برد پرگل نبود این شکست تلخ را متحمل شود. 


شرح گل:1ـ0(صبا): در دقیقه 19 پاس محسن بیات در حالی که با خروج اشتباه رودباریان همراه بود به هادی اصغری رسید که این بازیکن دروازه خالی را با یک ضربه بغل پا گشود.
2ـ0(صبا): دقیقه 38 پاس تو در سعید خانی و فرار زیبای محسن بیاتی‌نیا از کمند مدافع مستقیم خود  در داخل 18 قدم که با یک شوت فنی گل دوم صبا را به ثمر رساند.
3ـ0(صبا): دقیقه 43 پاس هادی اصغری در داخل 18 قدم به محسن بیاتی‌نیا رسید و این بازیکن به جا گذاشتن مدافع مستقیم خود با یک شوت سنگین گل سوم صبا را به ثمر رساند.
3ـ1(راه آهن): دقیقه 62 پاس بهادر عبدی در محوطه 18 قدم و تعلل مدافعین دسوزو صاحب توپ شد و این بازیکن با یک ضربه بغل پای فنی گل اول راه آهن را به ثمر رساند.
3ـ2(راه آهن): در دقیقه73 رودریگو روی ضربه ایستگاهی به زیبائی توپ را به دروازه صبا رساند.
4ـ2(صبا): در دقیقه 91 محسن بیاتی نیا با استفاده از اشتباه مدافعان راه آهن و توپ ربائی با رودباریان تک به تک شد و گل چهارم را زد.
5ـ2(صبا):در دقیقه 95 نیکبخت روی ضدحمله بیاتی نیا را در موقعیت خوبی قرار داد واین بازیکن با فرصت طلبی گل پنجم را زد.

اتفاق ویژه: 5 گل خورده در ورزشگاه قم. کمتر کسی انتظار داشت تیم رسول کربکندی مقابل صبا اینطور کم بیاورد اما این اتفاق رخ داد تا کربکندی در بازگشت به قم شب تلخی را تجربه کند. تجربه نشان داده راه آهنی‌ها چندان در حفظ مربی صبور نیستند ... 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد