فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ایران 3- ارمنستان 1؛ گلزنی مدافعان

  

فوتبال روز:تیم ملی ایران امشب در ورزشگاه تقریبا خالی هرازدان ایروان در حالی ارمنستان را برد که تا قبل از گل اول اصلا بازی قابل قبولی را ارائه نکرد.

 

ایران در نیمه اول با یک گل عقب افتاد و در آغاز نیمه دوم قطبی چند تغییر انجام داد تا روند حرکتی تیم ملی بهتر شود. دقیقه 52 روی خطای هادی عقیلی ارمنستان صاحب ضربه پنالتی شد که ان را از دست داد. از نحوه ایستادن بازیکن ارمنستان پشت ضربه پنالتی که حتی دورخیز هم نکرد، مشخص بود که این ضربه به هدر خواهد رفت! ایران در دقیقه 67 به گل تساوی رسید و پس از این گل بود که شیرازه تیم ارمنستان از هم پاشید. گل اتفاقی نصرتی نیز پایانی بود بر بازی خوب ارمنستان که تا قبل از گل اول ایران چندین موقعیت گل را از دست داده بود و البته نباید از نقش مهدی رحمتی نیز گذشت. از دقیقه 78 نیز با اخراج جواد نکونام، تیم ملی 10 نفره شد اما ارمنستان نتوانست کار خاصی انجام دهد. 

افشین قطبی حالا با این پیروزی می تواند تا حدی از انتقادات نسبت به تیم ملی و خودش را کم کند، اما ایران به جز 20 دقیقه پایانی بازی خوبی ارائه نداد و برای موفقیت تیم ملی در جام ملتهای آسیا نیاز به بازیهای بهتری است. 

 ایران:  

سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری(70- سید محمد حسینی)، هادی عقیلی، جلال حسینی، حسن اشجاری(46- محمد نصرتی)، پژمان نوری، جواد نکونام، قاسم حدادی فر(46- میلاد زنیدپور)، فرزاد آشوبی(46- ایمان مبعلی)، کریم انصاری فرد(75- هادی نوروزی)، غلامرضا رضایی(89- حمیدرضا علی عسگری) 

شرح گل ها: 

دقیقه 40(1- صفر) : آغوان مکرچیان مدافع چپ ارمنستان سانتر بلندی را روی دروازه ایران فرستاد که توپ پس از برخورد به تیر عمودی به داخل دروازه غلتید . اشتباه مهدی رحمتی در این صحنه کاملا محرز بود. 

دقیقه 67(1-1): کرنر ارسالی از سمت چپ دروازه ارمنستان را مدافع این تیم دور کرد، توپ به روی سر نکونام نشست و پاس او را عقیلی با ضربه سر دیگری تبدیل به گل مساوی کرد. 

دقیقه 70(2-1): پاس تو در میلاد زنیدپور در سمت چپ به محمد نصرتی رسید و سانتر او مستقیما درون دروازه استپان غازاریان قرار گرفت. این گل مشابه گل تیم ارمنستان بود! 

دقیقه 94(3-1): روی فرار هادی نوروزی، غازاریان در محوطه جریمه خطای پنالتی انجام داد و هادی عقیلی گل سوم تیم ایران را به ثمر رساند.

 

بهترین بازیکن: سید مهدی رحمتی با مهار یک ضربه پنالتی و گرفتن حداقل 4 موقعیت گل مسلم تیم ارمنستان بهترین بازیکن زمین بود.

 

اتفاق ویژه: تلویزیون ارمنستان تمام اتفاقات بازی را به زبان ارمنی ثبت می کرد که باعث شد علیرضا علیفر گزارشگر بازی نتواند حتی نام یک بازیکن ارمنستان را به زبان بیاورد! علیفر برای کشف نام بازیکنان تیم ارمنستان هیچ تلاشی نکرد، در حالی که صدای گزارشگر ارمنی در پس زمینه گزارش علیفر به گوش می رسید که نام بازیکنان ارمنستان و ایران را با دقت تمام ادا می کرد. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                                 سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد