فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اوج‌گیری دوباره جنگ دستکش‌ها در استقلال

 

فوتبال روز:بوی اختلاف و مشکل از درون چارچوب فلزی تیم استقلال به مشام می‌رسد. روز گذشته خبری به دستمان رسید که با دیدن برنامه تلویزیونی ورزش و مردم به بروز احتمالی این اتفاقات بیشتر مطمئن شدیم.

 

دلخوری مظلومی از طالب‌لوپیش از شروع دیدار استقلال برابر تیم ملی امید همه می‌دانستند که وحید طالب‌لو فیکس است چرا که مظلومی پیشتر گفته بود در مسابقات اول فصل از بازیکنانی بیشتر استفاده می‌کند که در دوره تمرینات بدنسازی بیشتر حضور داشته‌اند. اتفاق مهم اما زمانی رخ داد که در نیمه دوم پرویز مظلومی از محمد محمدی می‌خواهد که به پشت دروازه رفته و خودش را گرم کند کاری که دروازه‌بان دوم استقلال آن را به سادگی می‌پذیرد و به گرم کردن مشغول می‌شود اما این اتفاق در بازی نفت تهران به شکل عکس رخ داد و تنها در یک مورد با مرتبه اول متفاوت بود. آنجا که پس از فیکس شدن محمدی درون دروازه استقلال وقتی مظلومی از طالب‌لو می‌خواهد که در نیمه دوم به پشت دروازه رفته و خودش را گرم کند دروازه‌بان اول استقلال از این خواسته سرمربی‌اش سرپیچی می‌کند. همین رفتار طالب‌لو سبب می‌شود تا پرویز مظلومی در جریان تمرین عصر روز پنجشنبه طالب‌لو را کنار کشیده و به این سرپیچی کردنش معترض شود.

اما در ورزش و مردم
روز گذشته تصاویر گفت‌وگوی گزارشگر ورزش و مردم با دروازه‌بان استقلال پیش از مصاف با نفت تهران پخش شد. وحید طالب‌لو در مورد اینکه آیا درون دروازه می‌ایستد یا نه گفت:«من آماده‌ترم و بیشتر تمرین کرده‌ام پس من باید فیکس باشم.» اما وقتی دوربین سراغ محمدی رفت و گزارشگر حرف‌های طالب‌لو را منعکس کرد دروازه‌بان دوم استقلال گفت:«به هر حال او نظر خودش را گفته و نظر هر کس برای خودش محترم است. من تابع دستور کادرفنی هستم.» همانطور که پیش‌بینی می‌شد اختلافات این دو که یکدیگر را پیش از شروع فصل قبل رفیق و یار هم می‌دانستند، باز هم در حال اوج گرفتن است.

چه کسی در تبریز فیکس استبا توجه به اقدام اخیر طالب‌لو در حین برگزاری بازی با نفت تهران (سرپیچی از دستور سرمربی) هیچ بعید به نظر نمی‌رسد که طالب‌لو مغضوب مظلومی قرار گرفته و فرصت فیکس شدن و احتمالا فیکس ماندن درون چارچوب استقلال را از دست داده باشد. گرچه مظلومی پیشتر گفته که بازیکنان کم تمرین کرده را دیرتر به بازی می‌گیرد اما در کنار آن بارها هم تکرار کرده که هر کس از دستورات کادرفنی سرپیچی کند و مرتکب خطا شود به شدت با او برخورد خواهد کرد. این مطلب را اضافه کنید فاصله نامحسوسی میان محمدی و طالب‌لو وجود دارد که دست مظلومی را برای استفاده از محمدی باز باز خواهد گذاشت. آ‌یا مظلومی چنین ریسکی خواهد کرد به خاطر بروز این مسایل از محمدی (گوش به فرمان) استفاده ‌کند؟ 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد