فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سوتی عجیب در برنامه ورزش از نگاه دو/ وقتی میکروفن کوثری باز بود


فوتبال روز:جهانگیر کوثری مجری ورزش از نگاه دو برخلاف آنچه که بهرام شفیع در برنامه امروز صبح ورزش و مردم انجام داده بود با توپی پر علیه منشور اخلاقی دقایقی با صدای بلند و لحنی تند صحبت کرد و اتفاقا مباحث جالبی را به زبان آورد که کمتر در برنامه وی شنیده بودیم.

 

کوثری در این برنامه منشور اخلاقی را رفتاری در  جهت بدنام کردن اهالی فوتبال دانست و به مسئولان فدراسیون یادآوری کرد که آنها حق ندارند آدم‌ها بدنام کنند. او همچنین گفت:«چند وقت پیش در یک جایی خواندم که فوتبال ما 168 بازیکن را مربی منشوری دارد. با توجه به اینکه این اخبار در سطح منطقه منتشر می‌شود رواج دادن این جور مسائل نتیجه‌ای جز بدنامی ندارد.» 

 

کوثری همچنین خطاب به مسئولان منشور اخلاقی گفت که جملات او به معنای مقابله با ایشان نیست بلکه وی قصد دارد که در این مورد گفت‌وگو کند. او در نهایت حرف‌های خود را اینطور تمام کرد که ماجرای منشور اخلاقی به هیچ وجه باعث بهبود شرایط فرهنگی ایران نشده است که البته در این زمینه حق با مجری با تجربه ورزش از نگاه دو است.

اما اتفاق مهمی در جایی رخ داد که کوثری از بینندگان خواهش کرد که قبل از تماشای برنامه بعدی سری به کوچه آگهی‌ها بزنند، در این لحظه دستور کوثری به وله‌ای که مربوط به برنامه بود کات شد و سپس تبلیغی درباره یک حشره‌کش روی آنتن رفت.... در همین لحظات بود که ناگهان صدای کوثری را شنیدیم که در استودیو مشغول صحبت با آرش برهانی و محمد نوری دو بازیکن حاضر در استودیوی شبکه دو بود. او گفت:«حالا فردا علیپور می‌گه بگیرینش ... »و او این جمله را با خنده معروف خودش به پایان برد. نکته این بود که دوستان حاضر در رژی میکروفن کوثری را قطع نکرده بودند تا صدای او در پشت صحنه نیز منتشر بشود. صدایی که قاعدتاً  نباید به گوش بیننده برسد!

جالب اینکه کوثری بعد از بازگشت به استودیو در قسمت دوم و سوم صحبت‌هایش درباره منشور اخلاقی خیلی آرام‌تر و ملایم‌تر در مورد منشور اخلاقی صحبت کرد و در پایان نیز گفت منشور اخلاقی چیزی است که باعث می‌شود بین آدم‌هایی که خلاف می‌کنند و خلاف نمی‌کنند تفاوتی وجود داشته باشد! 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد