فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رئیس گروه مالیاتی ورزشکاران:کریم باقری خوش حساب ترین مودی مالیات

  

فوتبال روز:در حالی که پیش تر اعلام شده بود 31 تیر ماه پایان زمان ارائه اظهارنامه های مالیاتی است، اما با توجه به تقارن این روز با روز پنج شنبه، فرصت ارائه اظهارنامه مالیاتی تا ساعت 22 فردا شنبه، دوم مرداد تمدید شده است.

 

افشین هاشمی، رئیس گروه مالیاتی ورزشکاران شهر تهران ضمن اعلام این خبر، به ورزشکاران توصیه می کند برای فرار از جریمه های احتمالی حتما تا فردا خود را به دفتر اداره کل امور مالیاتی شمیرانات واقع در چهار راه جهان کودک برسانند. هاشمی می گوید:« ورزشکاران باید از ضرری که متوجه شان است، آگاه شوند. عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی اتفاقی است که در نهایت به ضرر خود فرد ورزشکار تمام می شود.» 

رئیس گروه مالیاتی ورزشکاران شهر تهران با اشاره به سابقه اخذ مالیات از ورزشکاران از سال 83 اضافه می کند:« مشارکت ورزشکاران و بویژه فوتبالیست ها خوب است ولی گاهی اوقات عدم آشنایی با مسائل مالیاتی مشکلاتی برای دارایی و خود ورزشکاران بوجود می آورد. دادن اظهارنامه مالیاتی نیز در همین راستا است تا کار به صورت قانونی انجام شود و روند گرفتن مفاصا حساب برای ورزشکاران از مسیر بهتری دنبال گردد.»

به عقیده هاشمی میزان مشارکت ورزشکاران در سال های اخیر رو به رشد بوده است. او گفت:« ورزشکاران و فوتبالیست ها از جمله مودیانی هستند که سرشان حسابی شلوغ است و در طول سال یا درگیر اردوها هستند و یا مسابقات. اکثرا هم وقتی به اداره مالیات می آیند با همان لباس تمرین و گرم کن دیده می شوند. با این وجود می بایست میزان مشارکت باشگاهها بالاتر رود تا مشکلات پیش آمده برای ورزشکاران به حداقل برسد.»

و بالاخره یک سوال هم درباره خوش حساب های اداره مالیات؟ افشین هاشمی  می گوید:« کریم باقری علاوه بر اینکه شخصیت ممتازی دارد، یکی از خوش حساب ترین هاست و تا حالا نشده که بدهی مالیاتی داشته باشد.» و البته درباره خارجی ها:« در حال حاضر هیچ بازیکن خارجی نداریم که بدهی مالیاتی داشته باشد. ورزشکاران خارجی شاغل در ایران به دلیل رفت و آمد سعی می کنند خیلی زود مالیات خود را بپردازند و در این زمینه مشکل زیادی نداریم.» 

 

 

 

                           شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد