فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آرفی مشکل لیست پرسپولیس

  

فوتبال روز:در حالی که فصل نقل و انتقالات برای تیم‌های لیگ‌برتری (منهای تیم‌های تازه صعود کرده) امروز به پایان می‌رسد، اشپیتم آرفی مهاجم آلبانیایی تبار پرسپولیس وضعیت کاملا نامشخصی در این تیم دارد.

 

آرفی به همه پیشنهادها با قیمت متوسط پاسخ منفی داده و ظاهرا سیاست او این است که در پرسپولیس بماند. البته گفته می‌شود دایی اجازه تمرین با تیم را به بازیکنانی که در فهرست او قرار ندارند، نخواهد داد اما آرفی هم با توجه به قرارداد دوساله سیاست خود را پیش می‌برد.

او می‌خواهد پول کامل قراردادش را بگیرد، یا پرسپولیس با یک مبلغ جزیی رضایتنامه وی را آزاد کند. مشکل آرفی این است که هم سهمیه لیگ‌برتری است و هم سهمیه بازیکن خارجی و همین مساله درخشش او در مسابقات 2 فصل پیش را زیرسوال برده است.

این بازیکن در دوره کرانچار برای پرسپولیس به میدان رفت اما بعد از آن با حضور علی دایی به یک نیمکت‌نشین محض بدل شد تا فصلی فاجعه‌بار را پشت سر بگذارد. در حال حاضر دو تیم نفت آبادان و نفت تهران تنها تیم‌هایی هستند که احتمال حضور آرفی در آنها وجود دارد.


                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد