فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اخبار کوتاه از پرسپولیس

 

فوتبال روز:محمد پروین بازیکن فصل پیش پرسپولیس موفق شد رضایت نامه اش را از مسئولان این باشگاه دریافت کند.

 

*این بازیکن که از ابتدای شروع فصل نقل و انتقالات به دنبال جدایی از جمع سرخپوشان تهرانی بود، روز پنجشنبه با حضور در باشگاه پرسپولیس موفق به دریافت رضایت نامه اش شد. این بازیکن رضایت نامه اش را در اعضای پرداخت مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان دریافت کرد. رضایت نامه پروین برای باشگاه نفت تهران صادر شده است.

*علاوه بر این بازیکن، اکبر صغیری یکی دیگر از بازیکنان فصل پیش پرسپولیس که کمتر فرصت بازی برای این تیم پیدا کرد، با پرداخت ۱۸۰ میلیون تومان رضایت نامه اش را از باشگاه دریافت کرد. رضایت نامه این بازیکن هم برای نفت تهران صادر شده است.

وضعیت اسپانسر فصل آینده پرسپولیس مشخص شد.
سرخپوشان تهرانی طبق روال چند فصل پیش با حمایت مالی شهرداری تهران به میدان می روند. علاوه بر این اسپانسر مسئولان باشگاه با شرکت تولید قطعات خودرو ساپکو نیز به توافق رسیده اند. قرار است از نام ساپکو در پشت پیراهن پرسپولیس استفاده شود و اسپانسر اصلی همان شهرداری تهران باشد.  

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد