فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حمله یاغی اسپانیایی به جام قهرمانی

 

فوتبال روز:یک هوادار یاغی اسپانیایی قبل از آغاز فینال جام جهانی 2010 برای برداشتن جام قهرمانی به داخل زمین آمد و به سوی جام حمله برد.

 

جیمی جامپ، یاغی بدنام کاتالان بازهم به جام قهرمانی حمله کرد. وی این‌بار در یک قدمی جام بود که مأموران امنیتی دستگیرش کردند. یک تیم امنیتی کمی قبل از اینکه جامپ کلاه قرمز مخصوص خود را روی جام بیندازد، او را به زمین زد. این‌کار می‌توانست بزرگ‌ترین حمله او نام بگیرد.

جیمی جامپ، طرفدار معروف بارسلونا تلاش کرد تا در هر 2 دوره گذشته قهرمانی اروپا، از دست تیم امنیتی فرار کند. او در جایزه بزرگ اسپانیا در سال 2004 از در ورودی فرار کرد. جامپ در رقابت‌های انفرادی تنیس آزاد فرانسه در سال 2009 نیز راجر فدرر را ترساند و حتی در رقابت‌های یورو ویژن 2010 بر روی سکو رفت تا در خوشحالی تیم‌‌ها شرکت کند.

جیمی جامپ این بار با پوشیدن تی‌شرت "جیمی جامپ مخالف نژاد پرستی " اثر خود را در فینال جام جهانی گذاشت و یک پله بالاتر از یاغی ایتالیایی که در مرحله نیمه نهایی مقابل آلمان و اسپانیا به میان میدان دوید، قرار گرفت.

با اینکه این‌ افراد بی خطر هستند اما نقض امنیت در 2 بازی از بزرگترین مسابقات جام جهانی یک نقطه سیاه در پرونده فیفا است. احتمالاً مأموران امنیتی این 2 نفر از مهاجمان را جریمه کردند.
جیمی جامپ در پایان با آرامش در میان مأموران زمین مسابقه را ترک کرد. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد