فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

چه کسی جام را اهدا می کند ؟

 

فوتبال روز:هنوز تکلیف کسانی که جام قهرمانی رقابتهای جام جهانی را اهدا می کنند به طور قطع مشخص نشده است .

 

فابیو کاناوارو ، کاپیتان تیم ملی ایتالیا در رقابتهای جام جهانی 2006 آلمان فردی است که حمل جام در مراسم اهدای جوایز جام جهانی 2010 را عهده دار خواهد بود. کاناوارو پیش از آغاز دیدار فینال با جام قهرمانی وارد زمین مسابقه خواهد شد.

این بازیکن ایتالیایی که در حال حاضر بازیکن الاهلی امارات محسوب می شود، به عنوان کاپیتان ایتالیا،تیم قهرمان دنیا در سال 2006 مسئولیت معرفی جام را برعهده دارد و پیش از آغاز دیدار آن را به زمین مسابقه می آورد تا هواداران بتوانند پیش از ورود بازیکنان دو تیم به زمین مسابقه جام را ببینند.

کمیته برگزاری این رقابتها اعلام کرد که هنوز مشخص نیست که این جام را چه کسی به کاپیتان تیم قهرمان خواهد داد، هرچند که بلاتر رئیس فیفا در صحبتهایی اعلام کرده که علاقه زیادی دارد تا نلسون ماندلا، رئیس جمهور سابق آفریقای جنوبی که هنوز حتی حضورش در جایگاه ویژه نیز قطعی نشده است، این کار را انجام دهد. 

 

 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد