فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کلوزه به رکورد رونالدو نرسید

 

فوتبال روز:میروسلاو کلوزه که تنها یک گل با رکورد رونالدوی برزیلی فاصله داشت تا بهترین گلزن تاریخ فوتبال جام جهانی لقب بگیرد، به دلیل آسیب دیدگی دیدار مقابل اروگوئه را از دست داد و نتوانست به این مهم دست پیدا کند.

 

کلوزه که در جام جهانی 2010 چهار گل به ثمر رسانده بود، این فرصت را داشت که با گلزنی در آخرین دیدار آلمان در جام جهانی با رکورد افسانه ای رونالدوی برزیلی برابری کند. اما آسیب دیدگی از ناحیه کمر مانع از حضور او در دیدار رده بندی شد.


رونالدو درباره عملکرد کلوزه گفت: می خواهم به او تبریک بگویم. او واقعا فوق العاده کار کرد. از این که نتوانست مقابل اروگوئه به میدان برود متاسفم.


ستاره سال های نه چندان دور فوتبال برزیل در ادامه افزود: اگر کلوزه رکورد من را پشت سر می گذاشت، اصلا ناراحت نمی شدم. من در زمان خودم تاریخ‌ساز شدم. اکنون نوبت دیگران است به موفقیت دست پیدا کنند.


رونالدو در طی حضور در سه جام جهانی 15 گل به ثمر رسانده بود. اوج درخشش رونالدو کسب عنوان آقای گلی و قهرمانی در جام جهانی 2002 کره و ژاپن بود 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد