فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نگرانی اسپانیایی‌ها از کباب شدن احتمالی هشت‌پای پیشگو

 

فوتبال روز:هواداران تیم ملی فوتبال اسپانیا از سران کشور خود خواستند مانع کباب شدن هشت پای معروف آلمانی‌ها شوند.

 

 به نقل از روزنامه دی ولت، هشت پای معروف شهر اوبرهاوزن، در اکواریومی که اختصاص به پیش بینی برنده و بازنده تیم های جام جهانی دارد، قهرمانی اسپانیا را پیش بینی کرد تا باعث خرسندی هواداران این تیم شود.
این پیش بینی سبب شد گروهی از هواداران تیم اسپانیا از دولت خود بخواهند مانع کباب شدن این اختاپوس در پایان جام جهانی در آلمان شود.
در پی این درخواست زاپاته‌رو، نخست وزیر اسپانیا نیز اعلام داشت گروهی را برای محافظت از این اختاپوس به آلمان خواهد فرستاد تا مانع کباب شدن وی شود.
النا اسپیونسا، ، وزیر کشاورزی و شیلات اسپانیا نیز گفت تلاش خواهد کرد تا قانونی وضع شود که جلوی طبخ هشت پاها و یا حداقل این اختاپوس که پاوئل نام دارد، گرفته شود.
بسیاری از آلمانی ها پس از اینکه این هشت پا باخت تیم ملی این کشور مقابل اسپانیا را پیش بینی کرد و به حقیقت پیوست، خواستار کباب کردن آن شدند. 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد