فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آخرین اخبار از جام جهانی 2010


فوتبال روز:با پایان یافتن مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات ، چهار تیم برتر نوزدهمین دوره جام جهانی فوتبال ، پس از دو روز استراحت ، از فردا برای رسیدن به فینال مقابل هم می ایستند.


براساس برنامه ، فرداشب و از ساعت 23 ، تیم های هلند و اروگوئه در شصت و یکمین بازی این دوره از رقابتها در ورزشگاه گرین پوینت کیپ تاون مقابل هم قرار می گیرند و ساعت 23 چهارشنبه نیز آلمان و اسپانیا در ورزشگاه موزس مابیدای دوربان ، شصت و دومین بازی جام را برگزار خواهند کرد.
...
سسک فابرگاس - بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا که در بازی مقابل پاراگوئه آسیب دید ، حضورش در مسابقه نیمه نهایی مقابل آلمان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
...
یوریس ماتیسن - مدافع تیم ملی فوتبال هلند که به علت مصدومیت زانو ، بازی مقابل برزیل را از دست داد ، از دیروز به تمرینات تیمش بازگشت. رابین فان پرسی هم مصدومیتش برطرف شده و هلند را در نیمه نهایی همراهی خواهد کرد.
.. . 
فدراسیون فوتبال نیجریه در بیانیه ای اعلا م کرد ، درپی حذف تیم نیجریه در مرحله گروهی جام جهانی 2010 ، رئیس این فدراسیون از کار برکنار شد.
همچنین در این بیانیه از رئیس جمهوری نیجریه درخواست شده تا در تصمیم خود درباره محرومیت دو ساله تیم ملی این کشور از حضور در رقابتهای بین المللی ، تجدید نظر کند.
...
داوید ویا - مهاجم تیم اسپانیا که تاکنون پنج بار برای تیمش در جام جهانی گلزنی کرده ، در صورت گلزنی در مرحله نیمه نهایی ، چهل و چهارمین گل خود را برای تیم کشورش به ثمر می رساند و به رکورد رائول در تیم اسپانیا دست خواهد یافت.





                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد