فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اسپانیا با پیروزی بر پاراگوئه حریف آلمان شد


فوتبال روز: تیم ملی فوتبال اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 با یک گل پاراگوئه را شکست داد.


این دیدار از ساعت 23 شنبه شب در ورزشگاه الیس پارک شهر ژوهانسبورگ برگزار شد و شاگردان دل بوسکه با یک گل حریف خود را شکست دادند.
در نیمه نخست دو تیم موقعیت های زیادی بوجود نیاوردند و تساوی بدون گل رقم خورد؛ البته در دقایق پایانی پاراگوئه گلی به ثمر رساند که داور آن را آفساید اعلام کرد.
در نیمه دوم بازی بهتری ارائه شد و هر دو تیم فرصت داشتند که از روی نقطه پنالتی دروازه را باز کنند اما کاردوسو در دقیقه 59 پنالتی اعلام شده به سود پاراگوئه را از دست داد و کمی بعد داور بار دیگر در سوت خود به نشانه پنالتی دمید، البته این بار برای اسپانیا و ژابی آلونسو ضربه را به گل تبدیل کرد اما داور به دلیل حضور بازیکنان اسپانیا به داخل محوطه جریمه پیش از زدن ضربه، دستور به تکرار آن داد و این بار ضربه آلونسو در دقیقه 62 توسط دروازه بان پاراگوئه مهار شد تا بازی همچنان با تساوی ادامه یابد.
حملات اسپانیا ادامه داشت و سرانجام در دقیقه 83 ضربه پدرو به تیر عمودی برخورد کرد و در برگشت داوید ویا توپ را وارد دروازه حریف کرد تا اسپانیا مزد برتری خود را بگیرد و یک بر صفر پاراگوئه را شکست داده و راهی نیمه نهایی شود.
قهرمان جام ملت های اروپا در نیمه نهایی باید به مصاف آلمان برود.
آلمان با 4 گل آرژانتین را در هم کوبید و به نیمه نهایی رسید.
کارلوس باترس از گواتمالا قضاوت این دیدار را برعهده داشت و به کاکرز،‌ آلکارز،‌ مورل و سانتانا از پاراگوئه و پیکه و بوسکتس از اسپانیا اخطار داد.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد