فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاپلو: مصمم‌تر از همیشه به دنبال کسب موفقیت با انگلیس هستم


فوتبال روز:سرمربی ایتالیایی تیم ملی انگلیس گفت: مصمم‌تر از هر زمان دیگر به دنبال موفقیت با تیم ملی انگلیس هستم.


ه نقل از رویترز، در حالیکه یک روز پس از شکست تحقیر آمیز 4 بر یک انگلیس برابر آلمان در جام جهانی، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد ظرف دو هفته آینده در مورد وضعیت کاپلو تصمیم‌گیری خواهد شد اما 5 روز بعد از این شکست اتحادیه فوتبال انگلیس رای بر ابقای این مربی ایتالیایی تا جام ملت‌های 2012 داد.
کاپلو پس از ابقای در این سمت به خبرنگاران گفت: مصمم‌تر از هر زمان دیگر به دنبال موفقیت با تیم ملی انگلیس هستم. دیوید ریچارد رئیس اتحادیه من را نزد خود فراخواند و گفت تمام اعضای اتحادیه موافق حضورم در تیم ملی هستند. اکنون به جای یاس و ناامیدی با امیدواری برای کسب موفقیت تلاش خواهیم کرد.
وی ادامه داد: به طرفداران فوتبال انگلیس قول می‌دهم که تمام تمرکزم را روی این تیم و مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا خواهم گذاشت. کارم را با دیدار دوستانه برابر مجارستان در ماه آگوست آغاز خواهم کرد.
کاپلو تاکید کرد: بازیکنان جدیدی را به تیم ملی دعوت می‌کنم و انرژی جدیدی به تیم خواهم داد و از تمام تجربیاتم برای پیشبرد انگلیس استفاده خواهم کرد. با تمام وجود افتخار می‌کنم که سرمربی تیم ملی انگلیس هستم و معنای این حرفم این است که برای کسب موفقیت با این تیم انگیزه زیادی دارم.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد