فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اروگوئه با غلبه بر غنا حریف هلند شد


فوتبال روز:تیم فوتبال اروگوئه در ضربات پنالتی مقابل غنا به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی جام جهانی راه یافت.


این دیدار از ساعت 23 جمعه شب در ورزشگاه ساکرسیتی شهر ژوهانسبورگ برگزار شد و دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رسیدند.
در حالی که پس از 45 دقیقه گلی به ثمر نرسید، مونتاری در دومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول دروازه اروگوئه را گشود تا نماینده آفریقا پیروز به رختکن برود.
در نیمه دوم اروگوئه چندین موقعیت گلزنی به دست آورد و در دقیقه 55 دیه‌گو فورلان از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه غنا را گشود تا کار به تساوی بکشد.
تلاش دو تیم برای زدن گل دوم در وقت قانونی بی نتیجه بود و این دیدار به وقت اضافی کشید.
در حالی که 120 دقیقه از بازی گذشته بود، سوارز بازیکن تیم اروگوئه با دست مانع ورود ضربه سر مهاجم غنا به دروازه شد تا از بازی اخراج شده و یک پنالتی در آخرین ثانیه های بازی به سود غنا اعلام شود.
همه منتظر گلزنی آساموا جیان بودند اما ضربه این مهاجم پس از برخورد به تیرک افقی به بیرون رفت تا بلافاصله داور خاتمه بازی را اعلام کند و کار به ضربات پنالتی بکشد.
در ضربات پنالتی اروگوئه 4 بر 2 پیروز شد تا در مجموع با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسیده و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند. این تیم باید به مصاف هلند برود.
بنکوئرنکا از پرتغال قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی علاوه بر اخراج سوارز در آخرین دقیقه بازی، به فسیله، آره‌وارو و پرز از اروگوئه و پانتسیل، سارپی و منساه از غنا اخطار داد.





                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد