فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاظمیان: تا دو سه روز دیگر سپاهانی‌ می‌شوم

 

فوتبال روز:بازیکن فصل گذشته تیم الامارات گفت: تا دو سه روز دیگر راهی اصفهان می‌شوم و با سپاهان قرارداد امضا می‌کنم

 

جواد کاظمیان در مورد تیم آینده اش اظهار داشت: به دلیل فوت ناگهانی پسرعمویم هنوز نتوانسته ام تیم فصل آینده ام را انتخاب کنم اما به احتمال زیاد در دو سه روز آینده تکلیفم را روشن می کنم.

وی که شنیده می شود از استقلال نیز پیشنهاد دریافت کرده است، گفت: من از بازار گرمی خوشم نمی آید و نمی خواهم با چند تیم مذاکره و بعد یک تیم را انتخاب کنم. از همان اول پیشنهاد تیم سپاهان به این دلیل که آقای قلعه نویی با من صحبت کرد را جدی گرفتم و برایم خیلی با ارزش بود که آقای قلعه نویی خودش با من تماس گرفت.

کاظمیان ادامه داد: به زودی به اصفهان می روم و با سپاهان مذاکرات نهایی را انجام می دهم. این تیم در خارج از کشور به عنوان بهترین تیم ایرانی شناخته می شود و من فکر می کنم می توانم در سپاهان موفق شوم. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد