فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کامرانی‌فر کمک داور دیدار شیلی و سوئیس شد


فوتبال روز: در پی عملکرد خوب تیم داوری آسیایی به خصوص کامرانی فر در دیدار فرانسه و مکزیک، فیفا قضاوت بازی شیلی و سوئیس را به این تیم داوری سپرد.


دیدار حساس شیلی و سوئیس را از گروه H خلیل الغمدی از عربستان، کمک داور اول حسین کامرانی فر، کمک داور دوم صالح المرزوقی از امارات، داور چهارم مارتین واسکوئز از اروگوئه و کمک داور ذخیره نیواس میگوئل از اروگوئه قضاوت می کنند.

عملکرد خوب کامرانی فر در صحنه گل اول مکزیک به فرانسه بازخورد بسیاری در مطبوعات و رسانه های جهان داشت.چنانچه دومنش سرمربی فرانسه اعلام کرده بود که باعث باخت تیمش کامرانی فر بوده اما فیفا اظهارنظر او را رد کرد تا کار خوب کامرانی فر عدالت را در فوتبال اجرا کرده باشد. همچنین کارشناسان نام آوازه داوری جهان هم عملکرد کامرانی فر و تیم داوری آسیایی را ستودند.

شبکه های دوبی اسپورت، الجزیره اسپورت، فرانس 24، ZDF، بی بی سی اسپورت، ABC،اسکای اسپورت و RAI اسپورت ایتالیا،ARD آلمان،RTL آلمان ، تب اف وان و CANAL+ فرانسه هم از کامرانی فر و قضاوتش تمجید کردند.

دیدار شیلی و سوئیس دوشنبه 31 خرداد ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار می شود.





                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد