فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز شنبه ۸ خرداد ماه

مهم ترین عناوین مطبوعات ورزشی  

فوتبال روز:مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز شنبه ۸ خرداد ماه به شرح زیر است:


* ایران ورزشی:
مطمئنم داوران دیگر هیچ اعتراضی ندارند؛ مظفری زاده: عنایت در انتخاب من، هیچ نقشی نداشت.
هیئت فوتبال قرارداد یک ساله را ثبت نمی کند، قرارداد کاظمی و اکبرپور با استیل آذین اعتبار ندارد.
حضور معنی دار در جشن سایپا، پایان طالب لو و استقلال پس از 7 سال.

*ابرار ورزشی:
اوساسونا رسما خواهان تمدید قرارداد نکونام شد.
عزیزمحمدی: برای بازیکنان با قیمت بیشتر از 350 میلیون تومان کارت صادر نمی کنیم.
بیاینه باشگاه استقلال در مورد جدایی هافبک برزیلی، جان واریو یک میلیارد و دویست میلیون تومان خواست ما ندادیم.

*خبر ورزشی:
باقری: تنها بازیکنی هستم که هیچ وقت با دایی مشکل نداشتم.
فدراسیون فوتبال سقف قراردادها را تعیین کرد، ملی پوشان 400 میلیون و بقیه 350 میلیون.
سعیدلو امروز هیئت مدیره پرسپولیس را معرفی می کند.

*استقلال جوان:
حجازی: فصل سختی انتظار استقلال را می کشد.
مدافع سپاهان نزدیک استیل، عقیلی: اگر در لیست سیاه هستم بگویند.
از نیم فصل برنامه هایم را داده بودم؛ قلعه نوعی: از سال گذشته قوی تر می شویم.

*نود:
باقری: هر چقدر جام بگیرم سیر نمی شوم!.
دومین خرید آبی پوشان از فولاد آمد، جواد شیرزاد با 600 میلیون استقلالی شد.
مرفاوی: من مثل بعضی ها با یک اتوبوس بازیکن نیامده ام!.

*پیروزی:
شمشیر را علیه من از رو بستند، حقیقی: درگیری با شیث بزرگ ترین اشتباه من بود.
کپ خودمانی شیث با هواداران: دعوت نشدن من به تیم ملی فنی نیست.
پرسپولیس دروازه بان نمی خواهد.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد