فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز یکشنبه ۲ خرداد ماه

مهم ترین عناوین مطبوعات ورزشی  

فوتبال روز:مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز یکشنبه ۲ خرداد ماه به شرح زیر است:


*پیروزی:
توافق اولیه در مذاکره دیروز کار هوار بعد از فینال نهایی می شود.
بعد از دوشنبه معلوم می شود می آیم یانه ! پروین: باشم یا نباشم نمی گذارم محمد بماند.
باقری به فینال نمی رسد؟.

* خبر ورزشی:
امروز آغاز فوتسال قهرمانی آسیا؛ گلباران کردن تاجیکستان اولین هدف ایران.
پژو 206 هدیه قهرمانی پرسپولیسی ها در جام حذفی.
شایعه عجیب تسویه حساب جباری با استقلال.

* استقلال جوان:
حیدری به باشگاه رفت اما تمدید نکرد، می مانم به شرطی که مسائل مالی بررسی شود.
خودش را از دسترس خارج کرد؛ قلعه نوعی امروز تمدید می کند.
دوست داریم بماند اما خودش نمی خواهد، زریبافان: مرفاوی از برخی دوستان ناراحت است.

* ایران ورزشی:
دایی: کاشانی از خیلی ها پرسپولیسی تراست، اهداف بزرگی در لیگ قهرمانان آسیا دارم.
آخرین اظهارات مرفاوی: روی حرفم می مانم و می روم!.
سعی می کنم به تیم های بزرگ تر بروم، نکونام: دوست دارم در اوساسونا بمانم.

* ابرار ورزشی:
مبعلی: برای حضور در استقلال هنوز تصمیم نگرفته ام.
پروین: پیشاپیش قهرمانی در جام حذفی را به دایی و پرسپولیسی ها تبریک می گویم.
اگر پیشنهادی که دارم را قبول کنم، قلعه نویی: گرانقیمت ترین مربی تاریخ فوتبال ایران می شوم.

نود:
مالک گسترش فولاد: امیدواریم عدالت قربانی مصلحت نشود، حاضریم به پرسپولیس ببازیم!.
فردا باهوش خود بازی می کنیم، دایی: دلالان در تیم من منفعتی ندارند
استیلی را مسی بدانید!.





                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد