فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عناوین روزنامه های ورزشی امروز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه

مهم ترین عناوین مطبوعات ورزشی  

فوتبال روز:مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه به شرح زیر است:

 

ابرار ورزشی 
 
- صعود سرد استقلال به دل کسی نچسبید
-دایی : به حضور پرسپولیسی ها در استیل آذین فکر نمی کنم
- نژاد زمانی : به دلیل بازی جوانمردانه از الهلی تقدیر می کنیم
- درگیری عابدزاده در باشگاه پرسپولیس با یک لیدر/ کار به کلا نتری کشید
-کاشانی : دوست دارم مسی ژاوی و رونالدو در پرسپولیس بازی کنند.
-کاشانی : مدیرعامل بعدی پرسپولیس مجبور نیست با دایی کار کند.
-کعبی : پرسپولیس را دوست دارم اما باید ببریم
-تحیل نیل اسپرت و دبی اسپرت از باخت سپاهان / العین نصف تیم ملی ایران را برد

پیروزی  

- بدمینتون اولین فدراسیونی که از تهران خارج می شود.
- عابدزاده در باشگاه پرسپولیس / درگیری با یک لیدر
-آقای رئیس جمهور : با پیشکسوتان مثل دستمال کاغذی رفتار می کنند / نه تشنه قدرت هستم نه صندلی به ما احترام بگذارند مثل بکن باوئر!
-کاشانی : هرکس مثل معاویه باشد در فوتبال ایران برنده است .
- هوادار : آماده باش بازی رفت در تبریز جشن قهرمانی سوم خرداد در آزادی
- قطبی : هرگز قول قهرمانی در جام ملت ها را نداده بودم
- اصغر ابراهیمی : مربیان تیم ملی وزنه برداری در حد تیم های باشگاهی هم نیستند.
- دایی : دوستان خوبم در پرسپولیس حالا در تیم دیگری هستند اما من فقط به پیروزی فکر می کنم .
- نگرانی تعیین سهمیه ایران در آسیا / پرسپولیس مراقب باشد. 

استقلال جوان  

- الجزیره شهد گل فرهاد را گرفت / صعود با نیش زنبور
- مرفاوی : تقصیر برخی بازیکنان بود / آنها وظایفشان را درست انجام ندادند.
- اصفهان در سکوت حذف سپاهان / قلعه نویی : وقتی توپ را از یک قدمی نمی زنند.
- اقدام سیاسی و سازماندهی شده تلویزیون امارات : ایران شکایت نامه و فیلم را با هم به ای اف سی می فرستد.
- صدور حکم جلب یک سرمربی لیگ برتری
- طالب لو مانع بازداشت تماشاگر ایرانی شد
-پیشکسوت استقلا ل در بیمارستان بستری شد/ روشن : تازه شدم مثل ناصر ما نمی میریم !
-تاج و شا غلا م شنبه مذاکره می کنند / پیروانی : شرایط باید تغییرکند تا بازگردیم
- بزن بزن در باشگاه پرسپولیس

خبر ورزشی 
 
-عابدزاده : باید به حال این فوتبال گریه کرد/ همان هایی که به پروین و دایی توهین می کردند حالا به من فحاشی می کنند.
-انتظار 38 ساله نراتسوری به پایان رسید/ پرواز اینتر از بارسلون به مادرید
- استقلا ل میزبانی را از دست داد / سرنوشت آبی پوشان به ریاض کشیده شد
-مرفاوی : اگر می توانستم ترکیب را عوض می کردم .
- سرپرست موقت پرسپولیس : همه دو شغله ها باید از فوتبال بروند/ آیا او واقعا تصمیم به رفتن گرفتن است ؟
-دایی : همیشه از حقم دفاع می کنم / استیل آذین را با پرسپولیسی هایش می بریم
- قرعه خوب برای سرخپوشان / پرسپولیس میزبان بازی برگشت فینال جام حذفی
- ذوب آهن صدرنشین شد و به مس رسید.
- قطبی : بعد از 35 سال چرا از من قهرمانی می خواهید؟
- مظفری زاده :آن اس ام اس را صد بار برای خودم فرستاده اند/ بگویم تبانی نمی کنندبه من می خندند!
- زنگ خطر برای تیم ملی به صدا در آمد/ استقلا ل هم به اماراتی ها باخت 

90  

-کتک کاری عقاب در باشگاه پرسپولیس
- ذوب آهن 1 الا تحاد صفر / نصف دیگر جهان جبران کرد
- مهدوی کیا: من یکی برای دایی دسته گل می برم / کریمی خودش می داند
-دایی : توقعی ندارم کسی برایم گل بیاورد.
- شکست ناباورانه در بازی نیمه تشریفاتی ! / استقلا ل کم آورد
- پس از مفقود شدن 500 پیراهن / یک وانت دمپایی تیم ملی هم گم شد !
- لوکا در سپاهان / قلعه نویی سوار تراکتور!
-قطبی : دیگر در مورد قول قهرمانی آسیا از من نپرسید!
-مرفاوی : معلوم بود این سپاهان به جایی نمی رسد
-کاشانی :کریمی و مهدوی کیا را بایددایی بخواهد نه من !

ایران ورزشی  

- پایان افسانه بارسا /آقای خاص دفاع خاص صعود خاص فینال خاص
- فراموشی به سراغ سرمربی تیم ملی آمد / قطبی : قول قهرمانی نداده ام !
- قلعه نویی : حرفی برای گفتن ندارم / شرمنده طرفداران سپاهان هستم
-الجزیره 2 استقلا ل 1 / آسمان دیشب آبی نبود
-پس از ناکامی امیر در آسیا : از حذف سپاهان ناراحتم
-حاشیه های بازی العین
- سپاهان / شعار خلیج همیشه فارس جواب قاطعانه به اماراتی ها
- مشهدخانه استیل آذین در لیگ بعد / تمرین در تهران مسابقه در ثامن
- سرنوشت جام تختی در انتظار تورنمنت موحد و حبیبی / کشورهای صاحب کشتی به ایران نمی آیند.
-حسن روشن : عمردست خداست / بیماریم در حدی نیست که حکم بگیرم ! - چرا آخرین دوپینگی معرفی نمی شود 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد