فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیگ قهرمانان اروپا/ بایرن مونیخ 1- لیون 0؛ روبن، پر پرواز بایرن

 

فوتبال روز:دومین دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در ورزشگاه آلیانس آرنای شهر مونیخ برگزار شد و طی آن، این بایرن مونیخ بود که توانست با شایستگی مقابل حریف فرانسوی اش به برتری دست یافته و یک گام دیگر خود را به فینال مادرید نزدیکتر کند.

 

شاگردان فان خال موفق شدند تا علاوه بر آنکه دروازه خود در دیدار خانگی را بسته نگاه دارند، توسط آرین روبن نیز به گلی ارزشمند دست یابند تا کارشان برای دیدار برگشت در لیون آسان تر شود.

در دقیقه 37 این دیدار بود که فرانک ریبری به دلیل خطایی خشن برروی پای لیساندرو لوپس ، به صورت مستقیم کارت قرمزی را از داور مسابقه دریافت و مجبور به ترک زمین مسابقه شد و بدین ترتیب باواریایی ها را ده نفره کرد.

البته در دقیقه 54 بازی بود که تولالان، در حالی که تنها 3 دقیقه پیش اولین کارت زردش را دریافت کرده بود، دومین کارت زرد و در نتیجه کارت قرمز را مقابل چهره اش دید و با اخراج او لیون نیز کار را ده نفره دنبال نمود.

آرین روبن در دقیقه 69 بازی با شوتی سهمگین دروازه لوریس، دروازه بان صاحب نام لیون را گشود تا باواریایی ها به لطف یک گل خانگی مقابل میهمانشان لیون به برتری دست یابند.

 

ترکیب بایرن مونیخ:بوت،لام،ون بویتن،دمیکلیس،کنتنتو،پرانیج،(گومز 63)،شواین اشتایگر،ریبری،روبن(آلتینتاپ 86)،مولر،اولیچ(تیموشوک 46)
بازیکنان ذخیره:رنسینه،کلوزه،آلابا،گرلیتز
سرمربی:لوئیس ونگال
ترکیب لیون:لوریس،روالیرو،کریس،تولالان،سیسوکو،گونالون،پیانیج(ماکون 56)،دلگادو(گوو 79)،کالستروم،ادرسون(باستوس 70)،لیساندرو

داور:روزتی(ایتالیا)
تعداد تماشاچی:66.000

گل:
برای بایرن مونیخ:روبن(69)
کارت زرد:پرانیج/باستوس
کارت قرمز:ریبری(37)/تولالان(با دریافت 2 کارت زرد در دقیقه 54 اخراج شد) 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد